Zou er een vloek op rusten?
-
Zou er een vloek op rusten?
Mijn bijrijdster trouwt binnenkort en ze had gevraagd of ik met Anca achter haar koets wilde rijden. Ook zou ze het erg leuk vinden als Anca's volle zus met haar eigenaresse ook mee zou rijden. Dus contact opgenomen en dat was prima.
Vandaag afgesproken dat ik om 11 uur bij haar zou zijn, zodat we samen konden rijden. Dus alles in de auto, trailer erachter, Anca was nog aan het eten. Dan kon ze na het eten de trailer op en gaan met die banaan. Toen ze klaar was, haalde ik ze uit de stal en kon ik even flink vloeken. Ze was haar ijzer kwijt!! Grrrr, deze is er dinsdag onder gezet. Dus ik Inge gebeld, dat ik helaas, pindakaas niet kon komen. Smid een sms gestuurd en alles weer uit de auto gehaald, trailer terug enz.
We hebben binnenkort de reunie van de manege en daar wilden ze een foto van alle paardjes die je hebt. Dus alle dames een net halster aan en naast elkaar opgesteld om foto's van te maken. Telefoon.... de smid zit hier te wachten.... Huh? Nou, er was daar op dat moment een smid en die wilde het ijzer er wel onder slaan. Yeah! Dus trailer er weer achter, alles ingeladen, paard erin, ijzer mee en gaan maar weer.
Daar aangekomen werd het ijzer er onder gezet en kon ik rijden. Het was toch wel warmer, dus maar in de bak gebleven. Poeh, wat was ze heet! Ik zat er als eerste op, dus alleen in de bak. Waren ook nog de spiegels open, dus dat was schrikken dat ze zichzelf zag. En ook veulenlief was thuis gebleven, dus ze bleef flink hinneken. Ze liep zich flink op te fokken! Maar na een tijdje werd ze rustiger, totdat er iemand bij mij in de buurt aan wilde galopperen. Toen gaf ze een bok, niet aan zien komen, maar ik bleef toch zitten.
Na een kleine 3 kwartier rijden, was ze hartstikke nat. Ik heb ze lekker afgespoten en daarna weer op het gemakkie naar huis gegaan.
Het is alleen zo vreemd, dat ik vaker klaar sta om te gaan en dat er altijd wel iets niet klopt. Dan krijg ik de handrem van de trailer niet los, dan doet de verlichting het ineens niet enz enz.
Vandaag afgesproken dat ik om 11 uur bij haar zou zijn, zodat we samen konden rijden. Dus alles in de auto, trailer erachter, Anca was nog aan het eten. Dan kon ze na het eten de trailer op en gaan met die banaan. Toen ze klaar was, haalde ik ze uit de stal en kon ik even flink vloeken. Ze was haar ijzer kwijt!! Grrrr, deze is er dinsdag onder gezet. Dus ik Inge gebeld, dat ik helaas, pindakaas niet kon komen. Smid een sms gestuurd en alles weer uit de auto gehaald, trailer terug enz.
We hebben binnenkort de reunie van de manege en daar wilden ze een foto van alle paardjes die je hebt. Dus alle dames een net halster aan en naast elkaar opgesteld om foto's van te maken. Telefoon.... de smid zit hier te wachten.... Huh? Nou, er was daar op dat moment een smid en die wilde het ijzer er wel onder slaan. Yeah! Dus trailer er weer achter, alles ingeladen, paard erin, ijzer mee en gaan maar weer.
Daar aangekomen werd het ijzer er onder gezet en kon ik rijden. Het was toch wel warmer, dus maar in de bak gebleven. Poeh, wat was ze heet! Ik zat er als eerste op, dus alleen in de bak. Waren ook nog de spiegels open, dus dat was schrikken dat ze zichzelf zag. En ook veulenlief was thuis gebleven, dus ze bleef flink hinneken. Ze liep zich flink op te fokken! Maar na een tijdje werd ze rustiger, totdat er iemand bij mij in de buurt aan wilde galopperen. Toen gaf ze een bok, niet aan zien komen, maar ik bleef toch zitten.
Na een kleine 3 kwartier rijden, was ze hartstikke nat. Ik heb ze lekker afgespoten en daarna weer op het gemakkie naar huis gegaan.
Het is alleen zo vreemd, dat ik vaker klaar sta om te gaan en dat er altijd wel iets niet klopt. Dan krijg ik de handrem van de trailer niet los, dan doet de verlichting het ineens niet enz enz.
Laatst gewijzigd door leoensuzanne op zo 22 aug 2010, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Re: Zou er een vloek op rusten?
Vliegen die ijzers er wel vaker af...of begrijp ik het verkeerd?
Heel vervelend!
Heel vervelend!
-
De smid heeft dinsdag het ijzer eronder gezet. het was de week ervoor onderuit, maar ik kreeg de smid niet te pakken. Bleek hij later op vakantie te zijn in Griekenland. Dus dit is eigenlijk de eerste keer. Het was eigenlijk al de bedoeling dat de smid komende week zou komen, maar dat ijzer dacht er dus anders over. Maar het is anders nog niet voorgekomen, gelukkig.roos schreef:Vliegen die ijzers er wel vaker af...of begrijp ik het verkeerd?
Heel vervelend!
Dan heb ik verkeerd begrepen!
Maar als nog heel vervelend, net als je het echt nodig hebt..(moet eerlijk zeggen dat Danc ook soms een ijzer kwijt is maar als ik in de bak rijd gaat het prima....)
Hoe gaat het trouwens met Evita?
Maar als nog heel vervelend, net als je het echt nodig hebt..(moet eerlijk zeggen dat Danc ook soms een ijzer kwijt is maar als ik in de bak rijd gaat het prima....)
Hoe gaat het trouwens met Evita?
-
Met Evita gaat het goed. Ze is flink wat kilo's kwijt en nu begint ze wat streken te krijgen. Mag, ze is nog jong. Ze heeft alleen Jasmijn d'r vliegendekentje aan gort gescheurd. Ze heeft deze in d'r stal getrokken en daardoor is die kapot gegaan. Baal ik wel van, want zo vaak had dat nog niet op Jasmijn gelegen..
Herkenbaar.....
Je zou het bijna gaan denken maar niet doen Suus.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ZO herkenbaar 

"Hersentocht", samen met Ullah 480 km wandelen voor het goede doel zie http://www.facebook.com/hersentocht of http://www.geef.nl/actie/hersentocht
Ullah, v Drageset x vm Solar
Ullah, v Drageset x vm Solar
Herkenbaar ja. Had ik vorige week nog, handrem van de trailer af, zit de rem van vd wielen gewoonweg vast.
Kop op Suzanne, gewoon doorgaan. Ik redeneer altijd dat er ook vast een keer een einde komt aan dit soort pechgevalletjes!
Kop op Suzanne, gewoon doorgaan. Ik redeneer altijd dat er ook vast een keer een einde komt aan dit soort pechgevalletjes!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!