Top weekend in Berlijn !
Re: Top weekend in Berlijn !
Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd. Wat een kracht toont het zo van de foto's laat staan hoe het live gaat. Mooi gezicht.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Oef dat weet ik niet hoor hoe groot een drafpas is, dat verschilt ook per paard denk ik. Yanneke is niet zo groot hoor ik schat haar zo 158, 159 cm in. Er zijn ook veel grotere dravers.
De snelheid van deze koers met 1.17,2 gemiddeld was iig 51 kilometer per uur .
De snelheid van deze koers met 1.17,2 gemiddeld was iig 51 kilometer per uur .
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Gefeliciteerd, wat een prestatie! De foto's zijn gaaf hoor, erg indrukwekkend!
Ik vind het er altijd zo eng uitzien dat de rijder zo kort op het paard zit. En dan ook nog met de benen wijd en dan die enorm krachtige achterbenen van zo'n paard die er precies tussendoor gaan. Je moet ook echtwel durf en enorm vertrouwen in je paard hebben volgens mij wil je daarachter gaan zitten!
Ik vind het er altijd zo eng uitzien dat de rijder zo kort op het paard zit. En dan ook nog met de benen wijd en dan die enorm krachtige achterbenen van zo'n paard die er precies tussendoor gaan. Je moet ook echtwel durf en enorm vertrouwen in je paard hebben volgens mij wil je daarachter gaan zitten!
Gaaf krista!! gefeliciteerd! Yanneke is stoer zo voor de sulky!
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Schitterend dier! En helemaal super dat je dan je eigen paard zelf kan rijden in zo'n koers 

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Leuke foto's en leuk verslag. Vind het met name erg interessant omdat ik deze tak van de paardensport gewoonweg niet ken.
Leuk dat je man ook echt zelf koerst en dan meteen zo'n mooie koers winnen ook! Gefeliciteerd!
Leuk dat je man ook echt zelf koerst en dan meteen zo'n mooie koers winnen ook! Gefeliciteerd!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Jeetje wat een geweldig resultaat! Daar mag je met recht trots op zijn! Gefeliciteerd 

Wat een gave foto's heb je ook gemaakt! Ze kunnen zo in een blad 
En gefeliciteerd met de 1ste plek! Super.
Maar een brutale vraag... wordt je er nou rijk van??

En gefeliciteerd met de 1ste plek! Super.
Maar een brutale vraag... wordt je er nou rijk van??
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Bedankt voor jullie leuke reacties
Ik ben ook erg blij met mn foto's eigenlijk ze zijn goed gelukt en een mooie herinnering aan het weekend!
Nicole dat mag je wel vragen hoor. Nee je wordt er niet rijk van. Als alles meezit kan je er je paard een beetje van houden zeg maar. En haal je een hotelovernachting en je etentjes zo een weekend eruit. Yanneke heeft in 2010 tot op heden 2400 euro verdiend, waarvan dit weekend 1000 euro. Maar ze staat wel in training, en dat kost echt heel veel meer dan simpel pension. En dan komen er nog vervoerskosten bij en elke 5 weken ijzers, verzekeringen en voor mijn man bijvoorbeeld zijn amateurlicentie ieder jaar bijna 300 euro. Onze Vivaldi heeft in 2008 wel meer dan zn eigen kostje bij elkaar gelopen omdat hij een grote ren in Hamburg heeft gewonnen. Maar dat zijn meevallers
Als je een echte krack hebt is er in het buitenland nog wel geld te verdienen, Zweden en Frankrijk. Maar dan kan je er in aanschaf ook aan hoor, die dravers gaan ook zo voor een halve ton en de rest in de verkoop. Die hebben wij dus niet...

Ik ben ook erg blij met mn foto's eigenlijk ze zijn goed gelukt en een mooie herinnering aan het weekend!
Nicole dat mag je wel vragen hoor. Nee je wordt er niet rijk van. Als alles meezit kan je er je paard een beetje van houden zeg maar. En haal je een hotelovernachting en je etentjes zo een weekend eruit. Yanneke heeft in 2010 tot op heden 2400 euro verdiend, waarvan dit weekend 1000 euro. Maar ze staat wel in training, en dat kost echt heel veel meer dan simpel pension. En dan komen er nog vervoerskosten bij en elke 5 weken ijzers, verzekeringen en voor mijn man bijvoorbeeld zijn amateurlicentie ieder jaar bijna 300 euro. Onze Vivaldi heeft in 2008 wel meer dan zn eigen kostje bij elkaar gelopen omdat hij een grote ren in Hamburg heeft gewonnen. Maar dat zijn meevallers

Als je een echte krack hebt is er in het buitenland nog wel geld te verdienen, Zweden en Frankrijk. Maar dan kan je er in aanschaf ook aan hoor, die dravers gaan ook zo voor een halve ton en de rest in de verkoop. Die hebben wij dus niet...
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart

Zie het helemaal voor me..
Krista ietsje zenuwachtig..
Ziet niets, wil mooie plaatjes van haar vent en zijn meisje..
Speaker praat rap in het Duits..
Krista klimt op tafel en hupst heen en weer.
Man kijkt geirriteerd.
De spanning stijgt, gaat ze het halen!??? Heeft ze over???
De tafel wiebelt, het toestel klikt, de man is foetsie richting het uitbetalen,
Krista juicht valt bijna van de tafel.
En hoopt dat foto's gelukt zijn!
Wel gaaf dat jullie draver gewonnen heeft! Gefeliciteerd.
Leuk om haar zo te zien, eerst op zijn elvendertigst en dan heel bevlogen aan het werk!
Krista ietsje zenuwachtig..
Ziet niets, wil mooie plaatjes van haar vent en zijn meisje..
Speaker praat rap in het Duits..
Krista klimt op tafel en hupst heen en weer.
Man kijkt geirriteerd.
De spanning stijgt, gaat ze het halen!??? Heeft ze over???
De tafel wiebelt, het toestel klikt, de man is foetsie richting het uitbetalen,
Krista juicht valt bijna van de tafel.
En hoopt dat foto's gelukt zijn!
Wel gaaf dat jullie draver gewonnen heeft! Gefeliciteerd.
Leuk om haar zo te zien, eerst op zijn elvendertigst en dan heel bevlogen aan het werk!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
wat een gave actie foto's zeg. ze straalt echt veel kracht en snelheid uit. gefeliciteerd met jullie overwinning 

Vind dat ze er super mooi uit ziet !
Echt goed hoor ! Gefeliciteerd !
Echt goed hoor ! Gefeliciteerd !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Wat goed van jullie paardje zeg, gefeliciteerd!
Je hebt echt nog hele mooie foto,s weten te maken op die tafel, knap hoor.
Ik vind dat je een mooi spaans halstersetje voor haar hebt, staat
goed bij haar kleur!
Veel succes nog met racen!
Je hebt echt nog hele mooie foto,s weten te maken op die tafel, knap hoor.
Ik vind dat je een mooi spaans halstersetje voor haar hebt, staat
goed bij haar kleur!
Veel succes nog met racen!