Gister een superles en vandaag een zeer bekkie

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Andor-Mary

Gister een superles en vandaag een zeer bekkie

Bericht door Andor-Mary » vr 13 aug 2010, 18:10

Gister hadden we eindelijk weer menles na de zomerstop. Andor opgeladen en naar de manege gereden. Daar bleek dat we maar met z'n drieën les hadden :D altijd goed voor wat extra aandacht!
Jan liet me zelf even prutsen en op een gegeven moment had ik hem er aardig bijlopen. Andor en ik vechten nogal eens met elkaar omdat we allebei eigenwijs zijn. Ik wil dan te snel dat ie er een beetje mooi bijloopt en Andor heeft dan zoiets van bekijk t ff := hij wordt stoer.. ik word stoer en dan is alles weer ver te zoeken :P werkt dus niet.. maar gister was ik lekker ontspannen en ik had geduld.. O:) en Andor werkte gewoon goed mee.. mag ook wat van gezegd worden! Nog even les in de hindernissen gehad. Ging allemaal prima! 25 september hebben we onze eerste (oefen)marathon :D
Vanmiddag kwam ik op stal. Mijn nichtje zou les hebben op Andor. Toen ik hem zag was t al duidelijk.. de tandarts was geweest. Andor had een dikke slijmdraad uit zijn mond hangen. Hij bleef maar kwijlen! :~ de rechterkant was ook best wel dik. Arm beestje.. We hebben hem maar even fijn gepoetst en toen maar weer op stal gezet. Zijn brokjes vast in een emmer laten weken. Je zag wel dat zijn mond wat minder dik werd. Morgen is het vast een heel stuk beter :D
Andor, Bjorgard x Briggen
Mijn állerbeste, lieve vriendje

Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Megan

Re: Gister een superles en vandaag een zeer bekkie

Bericht door Megan » vr 13 aug 2010, 21:44

Wat heeft de tandarts bij Andor gedaan dan dat ie zo stond te kwijlen?
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Andor-Mary

Bericht door Andor-Mary » vr 13 aug 2010, 22:01

Andor heeft een overbeet, dus van de voorste kiezen boven en de achterste kiezen onder wat afgerapst. Ben er zelf niet bijgeweest want ik moest werken. Maar volgens mijn stalbaas was het niet zo erg als vorig jaar. Toen ging hij voor het eerst op 5-jarige leeftijd. Dus ieder jaar bijhouden, dan valt het wel mee :)

Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Vera

Bericht door Vera » za 14 aug 2010, 07:08

hoe kan ie van alleen raspen dan een dikke mond krijgen? Dat heb ik zelfs met trekken nog nooit meegemaakt.
Hopelijk is het weer snel beter en kun je weer lekker gaan oefenen voor de marathon.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Andor-Mary

Bericht door Andor-Mary » za 14 aug 2010, 19:18

Vandaag had hij weer zijn normale snoet :D nog wel een beetje slijm maar heb lekker een buitenritje met hem gereden, voor de kar. Lekker ontspannen. Hij nam het bit ook gewoon aan en merkte niet dat hij er problemen mee had.
Tijdens het raspen was hij gaan klieren, trok ineens zijn hoofd we dus zal toen wel een beetje mis zijn gegaan. Ach.. komt ie wel weer overheen ;)

Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » za 14 aug 2010, 19:46

gelukkig dat het weer bijna over is. Zeer bekkie is niks niet fijn
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Keandra

Bericht door Keandra » zo 15 aug 2010, 14:39

ehm, hier worden ze niet gewerkt de eerste dagen nadat de tandarts geweest is, of het is bitloos
Githa is al 2 keer verdoofd geweest, voor trekken van enkele in de weg zittende tanden en daardoor is dat voor ons nu een regel

maar wel fijn dat hij het zo goed deed tijdens de menles
Andor-Mary

Bericht door Andor-Mary » zo 15 aug 2010, 20:41

Dat zijn ook wat grotere ingrepen ja ;) we hebben hem wel eerst goed bekeken voor ik hem het hoofdstel omdeed hoor ;) En hij had het echt niet geaccepteerd als het hem pijn deed. K heb er ook niet mee gedressuurd, alleen een buitenritje met lange teugel :D

Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Fran

Bericht door Fran » ma 16 aug 2010, 08:23

Leuk dat het mennen zo goed gaat! Toen Olaf bij de tandarts was geweest had hij ook last van wat meer slijm dan normaal. Gewoon even paar daagjes rust dan is het weer goed.
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
Plaats reactie