Tea is boos!!!
Re: Tea is boos!!!
haha Sjol heeft ook Brusveinbloed he
evenals Paula en Tea.

Geluk is de vrucht van intens werk
Oh, die Tea toch. Ik ken dat langzame lopen en steeds stilstaan van de Sint-optocht. Paarden worden daar op een gegeven moment een beetje hippelig van. Nisko viel toen utieindelijk nog best mee. Maar kan me best indenken dat Tea wat ongedurig werd. In de ring leek ze wel heel relaxt later, tenmisnte zo zag het er voor ons uit
. En Janna heeft dus een druk ritje gehadi in de Hoenderloose bossen
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Exel ook, maar die was super tam, eigenlijk een beetje te tam naar mijn mening, heb me een ongeluk zitten drijvenBella schreef:haha Sjol heeft ook Brusveinbloed heevenals Paula en Tea.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

In de ring later viel het inderdaad mee. Ze stond wel stil, maar draaide steeds meer met haar kont naar het paard naast haar, dus steeds even corrigeren.. Als ze stil moet staan dan gaat het ook wel en met het uit de ring rijden hoefde ze niet achter een ander paard te lopen, dat scheelde al enorm.. Maar hebben jullie die lel naar Runnar niet gezien?? hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Die was veel te veel onder de indruk van allesZiggy schreef:Exel ook, maar die was super tam, eigenlijk een beetje te tam naar mijn mening, heb me een ongeluk zitten drijven

ja volgens mij ook, hij is altijd wel braaf, maar met rijden ook erg voorwaarts. Zaterdag was hij echt niet vooruit te branden

We love our Brusjes!!!
Maar jullie snappen nu waarom er een Zortin op zit en geen Reitze....
(voor een fjord voor de verkoop
)
Exel was waarschijnlijk zwaar onder de indruk....
Overigens is Sjol Brus x Drageset, dan heb je het wel voor elkaar..

Maar jullie snappen nu waarom er een Zortin op zit en geen Reitze....
(voor een fjord voor de verkoop

Overigens is Sjol Brus x Drageset, dan heb je het wel voor elkaar..

Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
I totally agree!!! Ik kan ook voornamelijk lachen om mijn ondertussen oude dribbelkont (er waren ooit mensen die zeiden: als ze ouder wordt, wordt dat vanzelf minder. Ben benieuwd hoe oud 'ouder' is.) al kan het soms behoorlijk frustrerend zijn.Sjolvir schreef:We love our Brusjes!!!
Maar heb de lel richting Runnar niet gezien. Hihi, een echte merrie he!
Ben ook echt benieuwd wat Gijs gaat worden qua karakter.DaphneT schreef:I totally agree!!! Ik kan ook voornamelijk lachen om mijn ondertussen oude dribbelkont (er waren ooit mensen die zeiden: als ze ouder wordt, wordt dat vanzelf minder. Ben benieuwd hoe oud 'ouder' is.) al kan het soms behoorlijk frustrerend zijn.Sjolvir schreef:We love our Brusjes!!!
Maar heb de lel richting Runnar niet gezien. Hihi, een echte merrie he!
Niet dat ik nu nog hermansen heb gebruikt. maar what if....
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
ja dat denk ik zelf ook, maar verleden week in Dordrecht was er niks aan de hand, misschien overdosis soortgenootjesSjolvir schreef: