wat fijn zeg. hopelijk gaat het goed bevallen en kunnen ze ook na het jaar lekker bij je blijven.
pensionstal is zeker wennen (wij kwamen ook vanaf aan huis naar een pensionstal), maar het heeft ook wel weer andere leuke dingen die je aan huis niet hebt.
Goed nieuws
Re: Goed nieuws
---
Re: Goed nieuws
Mijn zus had Paula al een tijd in 'bruikleen', maar zag daar opeens vanaf. Vandaar dat ik opeens ook in 'de problemen' zat. Ik heb Paula al zolang, die doe je niet meer weg, maar ik deed er niet zoveel meer mee. Maar moet zeggen, dat ik haar (i.v.m. Hoenderloo) nu weer een beetje opgepakt heb en het eigenlijk heel goed bevalt, dus we gaan gewoon weer lekker aan de slag met 'mijn oudje'. Ik had inderdaad ook graag een nakomeling van Paul gehouden (Elske), maar drie paarden in pension werd echt te gortig!Charret schreef:Oh vandaar. Ik dacht dat Paula meer naar je zus was gegaan en Aliena dan van jou +een nakomeling.
@ Gerritje: tja, ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen. Het lijkt me wel weer een voordeel, dat je sneller samen met iemand het bos in kan gaan bijvoorbeeld in plaats van bijna altijd alleen.