Eenmaal in Friesland mocht hij in de wei met Bronte, het grote paard van Wendy. Even snuffelen en de mannen gingen ieders hun eigen stukje gras opzoeken. Andor is opzizh heel makkelijk, hij maakt geen ruzie maar laat ook echt niet op zijn kop zitten! Bronte is juist een beetje onderdanig. Ik heb heerlijk geslapen en was de volgende dag al snel bij Andor om te kijken hoe hij de nacht had doorgebracht. De wei was vol met slipsporen, Andor keek beteuterd van zich af en zodra Bronte naar hem keek liep hij weg. Hmm.. hier was wat anders gelopen dan gedacht! Andor had een plek op zijn borst en allemaal krassen op zijn heerlijke billen

's Avonds zijn we nog een klein rondje onder t zadel gegaan. Lekker blijven stappen langs de weg. We kwamen bootjes tegen, de Fries en Bronte wilden niet verder, Andor voorop en de rest volgde

Vandaag heb ik Andor even in de roundpen gehad. Het ijzer is nog t zelfde als gister. Rustig aan doen dus.
Na t 'werken' heb ik zijn kapsel weer even onder handen genomen. Hij staat er weer strak bij!
Vanavond gaan we schriktraining doen met hem, eens even kijken of hij alles net zo koelbloedig ondergaat als altijd!