ze is er weer
ze is er weer
afgelopen 2 jaren was er steeds in het weiland een reeen familie. Vanmorgen voor het eerst zag ik haar weer in het weiland zelf. Het jong ligt ergens in de distels die veel te hoog staan, maar voor hun mede ook zo blijven staan. Ik stond vanavond op een afstandje van ong 6 meter van haar af. Toen liep ze rustig bj me weg. Ik vindt dat zo bijzonder. zo mooi. Als ik de tijd ga vinden, plant ik nog eens een stoel ergens in de bosjes, hang mn camera om mn nek en ga wachten om de hele familie te kunnen schieten met mijn canon.
Waar je al niet blij om kan worden
Waar je al niet blij om kan worden
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- kristelhans
Re: ze is er weer
Heerlijke, bijzondere momenten zijn dat! Snap je helemaal! Geniet er maar lekker van...
- Yfke-lover
Bij ons loopt ook een familie in de wei meestal 's avonds een genoot om naar te kijken 

Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
- Brittlover
ooh ja idd
er sprong vandaag een babyvogel in het rond bij wiets, die deed een poging om te vliegen. ook o leuk om naar te kijken.
er sprong vandaag een babyvogel in het rond bij wiets, die deed een poging om te vliegen. ook o leuk om naar te kijken.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
De natuur is zo prachtig daar kun je zo van genieten.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Bij ons vlak bij lag er vorige week ook een pasgeboren reekalfje in het hoge gras van de wei. Ik zie uit naar foto's van de familie!
Laatst gewijzigd door Jankeke op za 12 jun 2010, 07:18, 1 keer totaal gewijzigd.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
kan me helemaal voorstellen dat jij hebt genoten, dat is ook hartstikke mooi
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd