Vandaag de oude skippybal van Elvis en Eachann maar weer eens op de lappen gehaald. Hij is nog wel heel, maar niet meer mooi rood, hij is lichtroze en een beetje groen, maar goed, dat mag de pret niet drukken..
Eerst even gewoon met de paardjes geknuffeld, even controleren of alles nog heel is, Digai even aanhalen etc. Digai en Fjella gaat nu ook wel goed, ze staan ook wel eens samen.
Digai is wel een beetje preuts

Toen kwam ik terug met skippy..
Ik gooide hem in het land en jawel, meteen 3 neusjes erbij, die van Jeskim niet natuurlijk, die heeft wel wat beters te doen..
Na wat gesnuffel besloot Flower dat de skippy van haar was en zij begon dus Digai en Fjella dat duidelijk te maken.. Nadat die waren verjaagd ging Flower de skippy eens even goed verkennen.. Bijten lukt niet echt, daar is hij te groot voor, bij het handvat kan dat wel.. Verder kun je er leuk mee rollen en je hoef ertegenaan planten..
Ik zat verderop in de wei toe te kijken en Flower besloot dat ik ook wel interessant was.. Dus die kwam naar me toe om een knuffel te halen..
Fjella zag daarop haar kans schoon om ook eens beter te kijken. Die had het handvat al heel snel gevonden tilt hem op en ging er mooi mee staan zwaaien, hihi.. Dat was leuk tot de skippy tegen haar borst zwaaide, WAAAHH!! Dat was wel erg eng..
Moet zeggen dat ze verder weinig onder de indruk waren. Digai mocht nog niet meespelen van zijn mama, dus die zal er later kennis mee moeten maken..
Daarna nog even wat grondwerk gedaan met Flower, ging wel aardig tot Digai zich ermee ging bemoeien.. Die moest even achter Flower aan rennen en haar bijten.. Volgende keer toch even Flower apart nemen geloof ik, hihi..
Een keer ging het wel heel raar, toen ging de kleine man helemaal uit zijn dak en begon hij in het rond te bokken en hij mepte dus ook een keer mijn kant op.. Hij was er al snel vandoor, maar heb hem het halstertouw achter zijn kont aan gemikt, nu kan ik niet echt richten, maar precies raak!! Was net of het een lasso was, hij schrok er flink van toen hij de knip tegen zijn kont kreeg!!

Maar ik zal er wel alerter op moeten zijn dat ik ook een keer een schoen tegen zijn holletje kan planten.. Niet meer zo bang is wel leuk, maar er zijn grenzen en die zal ook hij moeten leren..