Nou moe...........

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Carolinef
Contacteer:

Nou moe...........

Bericht door Carolinef » zo 23 mei 2010, 18:50

.........nou wij (lees ikke heb gereden heen en terug met trailer) hebben giester Ubie opgehaald in Strijen, had verwacht dat de heren wel enigszins blij zouden zijn om elkaar na 3 maanden gescheiden te zijn geweest, weer te zien, we parkeerden naast de wei, Haakon hinnikte vanuit de wei en Ubie riep terug, ik smolt al bijna (aaaaah wat lief), nou Ubie r uit, wei open waar haakon en Snuit(merrie van stalgenootje romy) al stonden te wachten en wat denk je...............bokt trap gil van haakon naar Ubie??

Had al van alles bedacht wat r zou kunnen gebeuren als ze elkaar weer zouden zien maar dit toch echt niet.

Nou ze maar gelaten want ze begonnen al te eten, Sloerie Snuit stond al met staart omhoog ahum, maar goed, t leek te gaan.

savonds met naar binnen halen stonden Haakon en Snuit tegen elkaar aan geplakt en Ubie remi alleen, Ubie maar mee genomen en naar stal gebracht, daarna weer terug om Haakon te halen, nou die had ik bijna naar stal kunenn dragen want vertikte t om te lopen, bleef maar roepen en omkijken naar Snuit?!

Vanochtend eerst Ubie in de wei gezet bij Snuit, ging goed ze renden samen stukkie op en gingen eten, toen dribbeltkont Haakon naar de wei en hoppa gelijk Snuit afschermen van Ubie en uithalen naar m.

Nou snap ik wel dat Ubie nu onderaan de rangorde staat, bedoel kudde op stal is al gevormd en Ubie komt als laatste, Haakon int Snuitje, maar we hebben toch besloten (romy en ik) om Snuit niet bij mijn duo te plaatsen, even beetje rust in de tent krijgen en Romy kreeg Snuit vandaag bijna met gevaar te pakken en das ook niet de bedoeling, Snuitje gaat over maandje verhuizen dus dan is r geen merrie meer op stal, hopelijk nemen ze dan genoegen met elkaar.............maf stel, hebben ruim 5 jaar samen gestaan, konden niet zonder elkaar en nu.......... 8)7
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Ziggy

Re: Nou moe...........

Bericht door Ziggy » zo 23 mei 2010, 18:59

mmmm bekend verschijnsel, ik heb zo'n merrie staan :o Kon uren met een kennisje rijden met haar fjordenmerrie, dan waren het grote vriendinnen, als we dan bij mijn wei kwamen en zij toevallig iets te ver mee liep bij mij de wei in met haar merrie dan ging Vera ook meppen -:(-

Op zich goede beslissing om de heren even samen te zetten, kunnen ze weer aan elkaar wennen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Megan

Bericht door Megan » zo 23 mei 2010, 19:03

hahaha, jaloers!! Wat zo'n vrouw al niet teweeg kan brengen. :+:
Arme Ubie. Die snapte er natuurlijk niets van.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » zo 23 mei 2010, 20:45

Tja, wel erg logisch in paardenland, maar niet zo gezellig voor mensen.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Leentje

Bericht door Leentje » ma 24 mei 2010, 09:22

tja, mannen! als er een dame in t spel is.......
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » ma 24 mei 2010, 13:38

nou vandaag staan de 3 mannen samen, Black en Ubie eerst samen gezet, dat was paar keer gillen en uithalen naar elkaar en toen neus tegen neus en hoppa eten?! ongecompliceerd he, daarna Haak r bij en hoppa al de hele dag braaf met z'n 3en aan t eten, Ubie zijn manen gehalveerd, toont gelijk anders en tsja verder zien we wel hoe t gaat
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » di 25 mei 2010, 06:27

Red Bull doet exact hetzelfde naar andere ruinen als Ulvy erbij is (of een andere merrie, mag desnoods een onbekende zijn) Maar zet je hem alleen met een ruin dan is er niks aan de hand.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Plaats reactie