avondritje met hordes

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

avondritje met hordes

Bericht door Ziggy » do 20 mei 2010, 22:18

Vanavond had ik met Paul afgesproken om samen even een rondje te gaan rijden met Vera en Exel.
Zoals gewoonlijk ging Paul op Vera en ik op Exel, maar we waren het laantje nog niet af of ze besloten dat alles eng was en vonden ze omdraaien en achteruit lopen veel interessanter dan vooruit te gaan |o Normaal krijg ik Vera er wel (vanaf de rug van Exel) pratend voorbij, maar ze was vandaag niet van plan te luisteren. Over Exel zal ik helemaal maar zwijgen, want die kwam elke keer omhoog als ik 'm toch door wilde laten gaan, die heeft dan ook een goeie knal ontvangen -:(-
Paul is op een gegeven moment afgestapt en naast Vera gaan lopen, maar ze bleef alles griezelig vinden, maar ze ging toch wel mee. Stukje verder weer opgestapt en nog geen 50 meter verder was het weer gedoe. Exel die ik normaal ook altijd overal pratend voorbij krijg was onvermurmbaar (waarom had ik me zweep nou weer in de auto laten liggen |o ) en bleef in staking gaan.
Ik weet niet wat het is, kreeg even het idee dat ze door afgelopen zaterdag dat stukje eng zijn gaan vinden, want toen kregen ze het "goede" voorbeeld van Bravoure en Boy. Toen ik namelijk met Samantha daar langs ben gereden was er niks aan de hand.
Toen Paul voor de 2de keer afstapte van Vera ben ik ook afgestapt en heb hem Exel in zijn handen geduwd en ben zelf op Vera gestapt. Even was ze nog wat stakerig, maar al snel liep ze lekker door. Paul is op Exel gestapt en we hebben het voor de rest van de rit maar zo gelaten.
Op zich doet het me heel erg goed dat Vera zo op mij vertrouwd en dat ik haar overal langs kreeg, maar het zint me voor geen meter dat Exel nu zo in de contramine is _-:(
Alleen Paul heeft nu wel een klein probleempje, me westernzadel is wat hard, dus hij heeft wat pijn aan zijn achterwerk van dat zadel :o
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
chijanti

Re: avondritje met hordes

Bericht door chijanti » do 20 mei 2010, 22:32

ja auw is echt pijnlijk is dit nu echt zadel pijn ahhhhhhhh

maar ging verder heerlijk nu en dan heel klein drafje hi hi op mijn manier met exel

maar mooi zadel maar helaas niet geschikt voor bij achterwerkje
dora zo lief en knuffelig en kimberley is supertrots op je :L :L

Chijanti is een halfzus van Exel van ziggy, alleen heeft zij Gardar als opa
helaas overleden op 26,7,2007

dora
geborren 11-4-2007
is afstameling van Vjostar vader
en vitessa moeder
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 20 mei 2010, 22:35

ja ik weet er alles van, ik rij ook liever met de Wintec hoor
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Keandra

Bericht door Keandra » vr 21 mei 2010, 08:08

wat voor zadeltjes hebben jullie soms?

ik had vroeger altijd last als ik met een Kieffer zadel gereden had, en dan was het van dat het aan mij lag. :=
silvericathy

Bericht door silvericathy » vr 21 mei 2010, 08:31

chijanti schreef:ja auw is echt pijnlijk is dit nu echt zadel pijn ahhhhhhhh

maar ging verder heerlijk nu en dan heel klein drafje hi hi op mijn manier met exel

maar mooi zadel maar helaas niet geschikt voor bij achterwerkje
ik moest een keertje op vera gaan zitten om te kijken of de beugels op mijn maat konden en ik had na 2 minuten al last van mijn kont.. := en toen had vera nog geen stap gezet.
(L) Exel & Vera You Changed My Life For Ever (L)

http://i933.photobucket.com/albums/ad17 ... _003-6.jpg
chijanti

Bericht door chijanti » vr 21 mei 2010, 09:19

ja oke maar dit was op exel he

maar heb geleerd doet geen twee de keer op dat zadel al ist wel een super mooie hihi

maar psss mijn billen vinden t echt van niet hihihi

zondag waar schijnlijk weer dan met dora er bij maar wel mijn eige zadeltje er op hihihi
dora zo lief en knuffelig en kimberley is supertrots op je :L :L

Chijanti is een halfzus van Exel van ziggy, alleen heeft zij Gardar als opa
helaas overleden op 26,7,2007

dora
geborren 11-4-2007
is afstameling van Vjostar vader
en vitessa moeder
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 21 mei 2010, 10:09

het zadel is ook prima voor Exel qua maat, alleen moet er eigenlijk een bontje op de zitting, want ik heb ook altijd pijn aan mijn schaambeen van dat zadel :?

filou

Bericht door filou » vr 21 mei 2010, 15:16

Heb je wel is iemand gezien die moet poepen en dat loopt hihi
Of een pinguin die heen en weer loopt
Die arme paul heeft zo,n pijn in zijn billetjes
Inderdaad wat ik ook al zei tegen hem neem een schapendekje
Nou Claudia hou ons op de hoogte hoe het zondag gaat worden
kijk nu al met een smile naar je verhaal uit :=
Save a Horse,Ride a Cowboy

Filou x Salento= Kai
rowenna

Bericht door rowenna » za 22 mei 2010, 07:52

Had ik bij western zadel ook last van.
En toen ik mijn fries kocht heb ik het zadel ook verkocht, is wel leuk aan toen de eigenaar van Udo.
maar vond het zadel altijd veel te groot voor Uud drukte te veel op de lendenen.
Toen Uud bij mij kwam kreeg hij een dressuur zadel, maar kon wel aan hem merken dat hij niet zo blij was, door dat westernzadel dat hem pijn deed had ie een beetje zadeldwang, maar is nu helemaal over.
En wat kunnen die fjorden toch draken zijn he.
Als ze echt niet willen dan doen ze het ook echt niet, maar daarom houd er ook zo veel van, dat eigenwijze karaktertje.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 22 mei 2010, 07:55

het zadel past prima bij Exel, alleen dit is een leer zadel en het zit dus behoorlijk hard :? Ik heb in het verleden op Vera een westernzadel gehad en dat was kunststof, daar kon ik uren mee rijden zonder een centje pijn, heb ik nog oriëntatietochten mee gereden.

rowenna

Bericht door rowenna » za 22 mei 2010, 14:38

Ziggy schreef:het zadel past prima bij Exel, alleen dit is een leer zadel en het zit dus behoorlijk hard :? Ik heb in het verleden op Vera een westernzadel gehad en dat was kunststof, daar kon ik uren mee rijden zonder een centje pijn, heb ik nog oriëntatietochten mee gereden.
Kunstof ken ik ze eigenlijk niet, maar had zelf ook een leren en vond hem kei hard, nee voor mij toch maar een dressuurzadel.
Alhoewel daar ook harde zadels bij zitten hoor, neem kieffer, heb ik op mijn fries gehad keihard.
Heb nu voor Uud een JC vind ik wel een fijn zadel.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Plaats reactie