Zoals gewoonlijk ging Paul op Vera en ik op Exel, maar we waren het laantje nog niet af of ze besloten dat alles eng was en vonden ze omdraaien en achteruit lopen veel interessanter dan vooruit te gaan

Paul is op een gegeven moment afgestapt en naast Vera gaan lopen, maar ze bleef alles griezelig vinden, maar ze ging toch wel mee. Stukje verder weer opgestapt en nog geen 50 meter verder was het weer gedoe. Exel die ik normaal ook altijd overal pratend voorbij krijg was onvermurmbaar (waarom had ik me zweep nou weer in de auto laten liggen

Ik weet niet wat het is, kreeg even het idee dat ze door afgelopen zaterdag dat stukje eng zijn gaan vinden, want toen kregen ze het "goede" voorbeeld van Bravoure en Boy. Toen ik namelijk met Samantha daar langs ben gereden was er niks aan de hand.
Toen Paul voor de 2de keer afstapte van Vera ben ik ook afgestapt en heb hem Exel in zijn handen geduwd en ben zelf op Vera gestapt. Even was ze nog wat stakerig, maar al snel liep ze lekker door. Paul is op Exel gestapt en we hebben het voor de rest van de rit maar zo gelaten.
Op zich doet het me heel erg goed dat Vera zo op mij vertrouwd en dat ik haar overal langs kreeg, maar het zint me voor geen meter dat Exel nu zo in de contramine is

Alleen Paul heeft nu wel een klein probleempje, me westernzadel is wat hard, dus hij heeft wat pijn aan zijn achterwerk van dat zadel