We hadden Zero aan de andere kant aan een paaltje gebonden zodat hij niet mee kon rennen.
Daar stonden we dus in het midden van de grote omheinde cirkel. Dorinn los en ik met een uiteinde van de longe om hem aan het lopen te krijgen.
Dorinn heeft van zichzelf erg weinig vluchtgedrag en is niet snel van iets onder de indruk. Hij stond me in het begin echt aan te kijken met zo'n gezicht van "wat sta jij daar belachelijk te doen". Nou ja, op een gegeven moment had ik hem wel rustig in de rondte aan het draven en galopperen maar hij vond er eigenlijk niets an.
Hij gallopeerde nog een rondje en met een prachtige gediciplineerde sprong, sprong hij zo over het draadje van wel een meter hoog heen. Vervolgens ging hij in dezelfde rustige arbeidsgalop naar Zero, die nog braaf aan z'n paaltje stond, om vervolgens een slokje water te drinken. Nog steeds niet onder de indruk. Heuh...springtalent?

Ik heb daarna het draad weer weggehaald want dat werkte niet. Daarna liep hij nog als een hondje al slalommend achter mij aan door de paaltjes heen. Ja, aan het halster dan. Dat vond ie wel leuk

Gek paard.