Oostvoorne was het dichtsbijzijnde dus na iederen gewassen en ingepakt te hebben, reden we dan om 12 en richting het strand.
Haakon en ik mochten meerijden met Annet en haar merrie Black, nou Haakon was diep en zwaar onder de indruk van haar, kon zijn ogen r niet vanaf houden, zelf zijn goed gevulde hooinet deerde hem niks terwijl Black er wel gebruik van maakte.
eenmaal daar aangekomen paardjes opgezadeld en op weg, snuit het andere witte paardje wat ook bij haakon op stal staat keurde hij geen blik meer waardig, hij moest de hele tijd bij Black in de buurt.
Het strand is erg breed en alles behalve druk, we zijn rustig naar de waterlijn gestapt, Black liep zo het water in, Snuit volgde gelijk maar Haakon wou toch echt geen natte voeten, watjhe,
we zijn rustig gaan draven en toen kwam er een handgalopje, de mensen zonder paard lieten we achter, en die stonden ons al op te wachten met foto toestel in de hand, klaar voor aktie foto's, nouja die hebben ze gekregen (al heb ik ze nog niet gezien)wij omgerdaaid en toen was het rommen los en gaan, Haak wist niet wat m overkwam, beestje heeft zijn beentjes uit zijn lijf gerend, hij kon de dames niet bijhouden maar was zo blij, r kwamen nog wat jolige bokken uit terwijl hij rende haha, het was echt lange teugel en ga maar.
na weer gestopt te zijn om allemaal op adem te komen, liepen Black en Snuit verder het water in, met wat aarzeling en twijfels is Haakon ze toch achterna gegaan het water in, knapperd, de dames draafden in het water en dat vond hij toch niks, heb m r rustig uit laten lopen en hebben de meiden opgewacht op het strand,
toen hebebn we nog n keer n galopje ingezet en hebben we afgesloten met rustige draf en stap stukje, de paarden waren bekaf, de baasjes niet minder en het was mooi geweest, super positieve ervaring voor ons allemaal, op terugweg naar auto kwamen we Share met Cyro en gebroken pootje nog tegen, die had wat tegenslag om er die ochtend bij ons bij te zijn maar heeft t uiteindelijk met n ander stalgenootje toch gered en ook positief volbracht, heb maar n paar pics, de rest volgt als ik ze binnen heb
http://i42.tinypic.com/v63lmo.jpg

http://i42.tinypic.com/35lb4ft.jpg