Tijdje geleden natuurlijk begonnen met balkjes draven, al snel volgde er er een kruisje en paar weken geleden durfde ik zelfs een mini steiltje aan.
Voor de outsiders: ben jaar of tien geleden met Tjo over een steiltje geklapt en durfde daarna alleen nog kruisjes te springen. Scheet al peuken als ik aan een hindernis dacht.
Vorige week per ongeluk over een steilje (van nog steeds 20cm) gedralopeerd en dat voelde best goed. Dus vandeweek wat aan het voorwaarts rijden gewerkt wat vandaag resulteerde in een Jeroen Dubbeldam achtig tafereel in de bak

Geloof dat we iedereen beetje hebben aangestoken met ons springvirus want er waren nog 2 stalgenootjes die wel mee wilden springen. Prima, leuk!
Dus eerst weer wat wat laags gehuppeld en toen maar weer aan Andy gevraagd om een steiltje. Die werd meteen enthousiast en zetten hem op 40cm, slik

Oei oei wat springttie lekker, wauwsie... u begrijpt dat er daarna nog vele sprongen volgden. Hier en daar moeten we nog wat aan de afwerking werken, komen pasjes niet helemaal uit (maar dat boeit meneer niet die springt evenzogoed wel wat resulteert in een vrouwtje die bijna haar neus breekt omdat ze zowat tussen je oren beland) maar dat boeit niet. Het begin is er, en belangrijkste: ik vind springen weer supergaaf. Nog 20 cm erbij knutselen en we kunnen zelf ABOPpen

Ben zo trots op mn superpupskie

Helaas geen pics, die komen volgende keer wel.
Vandaag maggie met de baas op stap om weer ergens in het land een trainingsritje te gaan doen. Heeft hij volgende week weer lekker vrij.