gezocht sloopwerk

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

gezocht sloopwerk

Bericht door Ziggy » za 27 feb 2010, 10:07

haaai, hier Exel, heeft 1 van jullie nog wat te slopen voor mij?

Ik ben in onze wei ook al bezig, maar volgens mij vindt Clau dat niet zo'n goed idee en ik ben echt heel erg goed hoor :))

Ik heb al een paar latten uit de stal gesloopt, die Clau weer heeft vervangen..... zucht al mijn werk voor niks geweest _-:( Nou heb ik gisteren wat nieuws ontdekt, als ik de achterwand van het afdakje een beetje wegduw dan komt het dakje naar beneden *D Goed he van mij?

Maarja Clau kan dat dus niet waarderen en liep een beetje op mij te schelden, jeetje zeg ben je creatief is het weer niet goed 8)7

Maar ik geef niet op hoor, dus als iemand nog sloopwerk heeft, stuur Clau maar een pbtje dan kan zij het aan mij doorgeven, dan wordt mijn werk misschien wel beloond met wat lekkers. Oja als je draad in je wei weg wil hebben mag je ook reageren hoor, ben ik ook heeeeeeeeeeeel erg goed in en hooiruiven verplaatsen kan ik ook als de beste O:)
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mieke_Cunna
Contacteer:

Re: gezocht sloopwerk

Bericht door Mieke_Cunna » za 27 feb 2010, 10:12

Hai Exel, hier Cunna en Moods!
Jij bent ook een klein boefje zeg, wij kunnen helaas niks slopen. Het enige wat ik (cunna) doe is de waterbak omgooien en naar het midden van de wei slepen. Is erg leuk om mensen met goede kleding te zien worstelen in de modder.

Maareuhm exxie, wat ik als big papa moods wel wil zeggen is dat slopen niks oplevert hoor. Enkele een boze blik van de baas! Probeer je maar te gedragen of vraag zo'n jolly bal voor je verjaardag. Ik vind dat ding doodeng want het eet mij op maar mijn vrouwtje Cunna vind die bal geweldig, ze mag er van mij mee spelen zolang ze mij maar lekker laat eten.

Hou je taai exxie! Misschien wil vera wel spelen. Sterkte met dit alles.
Hoeffies Cun en moods
chijanti

Bericht door chijanti » za 27 feb 2010, 10:14

ken er nog een wil vriendjes woorden ik heet eros ben 1,5 jaar zelfs prikkel draad sloop ik trek me nergens wat van aan

slopen is mijn bijnaam
dora zo lief en knuffelig en kimberley is supertrots op je :L :L

Chijanti is een halfzus van Exel van ziggy, alleen heeft zij Gardar als opa
helaas overleden op 26,7,2007

dora
geborren 11-4-2007
is afstameling van Vjostar vader
en vitessa moeder
chijanti

Bericht door chijanti » za 27 feb 2010, 10:16

hee exel foei

ik dora sloop nog niks maar niet te veel plagen van me vriendinnetje claudieclau he

hiiiiiahahiiiiii pffffrrrttt
dora zo lief en knuffelig en kimberley is supertrots op je :L :L

Chijanti is een halfzus van Exel van ziggy, alleen heeft zij Gardar als opa
helaas overleden op 26,7,2007

dora
geborren 11-4-2007
is afstameling van Vjostar vader
en vitessa moeder
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 27 feb 2010, 10:29

@Cunna: met de waterbak speel ik ook graag, maarja daar heeft Clau weer wat op gevonden, er staat nou een hele grote badkuip en die krijg ik nog niet om, maar ik krijg wel het stopje eruit :))

@Moods: met Vera is geen lol te beleven, die hap ik weleens, maarja dan wordt Clau weer boos omdat Vera dan wat haren mist op haar kaak, eigenlijk mag ik weinig he?

@Eros: met prikkeldraad heb ik ook weleens gespeeld, maar dat beviel me niet zo goed, kreeg er een gemene streep van op mijn borstkas :=

@Doradoortjeeeee: vriendinnetje van me, ik plaag Clau helemaal niet, ik maak me nuttig, alleen ziet zij dat niet |o
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Dennis

Bericht door Dennis » za 27 feb 2010, 10:54

hai hai, bij ons valt weinig te slopen maar moet zeggen, het gras is ook veel te lekker...wij hebben simpelweg de tijd er niet voor, wij dromen gras, wij eten gras, wij zijn gras hihi
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Vera

Bericht door Vera » za 27 feb 2010, 11:14

nou je mag bij mij wegblijven hoor Excel ik heb al werk zat zonder dat er gesloopt wordt.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » za 27 feb 2010, 12:48

Exel, jij bent een deugniet. jij mag geen staldakjes naar benden halen, dan zijn het geen dakjes meer. Jij moet die hooiruif laten staan, die heeft claudia met zoveel zorg neergezet.
Die stop mag je ook niet uit de badkuip halen, Straks heeft claudia ook een zere rug, net als mijn vrouwtje, van het water zeulen.
Ok de haren hoor je gewoon in vera te laten zitten, straks heb je een kaal weidemaatje, dat lijkt toch nergens niet op. brrr, kale fjord, snie gezond hoor.

Probeer gewoon om nu het stalletje hel te laten en de rest van je weiland ook.

dikke hoef van Bink
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 27 feb 2010, 13:44

@Binkie: ik ben graag bezig en als Vera niet mee wil spelen dan ga ik wat anders zoeken

Daarstraks kwamen Clau en Jos in de wei en we kregen lekker eten, maar ik zag Jos wandelen met zwarte dozen, dat vertrouwde ik niet := Maar ik vond het eten even belangrijker dan kijken wat ie aan het doen was, ik hoorde ook wat herrie. Nou ging ik net kijken, heeft ie mijn losse dakje weer vast gemaakt, kan ik weer opnieuw beginnen |o

silvericathy

Bericht door silvericathy » za 27 feb 2010, 13:53

en als cathy dadelijk komt...dan heb ik het natuurlijk weer gesloopt haha
ik moet echt iets anders gaan bedenken, er moet toch nog wel iets te slopen zijn he..:? dadelijk heb ik alles gesloopt wat gesloopt kon worden..achja dan begin ik maar aan de bomen, waar ik trouwens al een beginnetje gemaakt heb :)
(L) Exel & Vera You Changed My Life For Ever (L)

http://i933.photobucket.com/albums/ad17 ... _003-6.jpg
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » ma 01 mar 2010, 16:02

hmmm hier uniek, ik heb ook al een paar planken gesloopt, maar nu kan ik nergens meer bij geloof ik :D
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 01 mar 2010, 18:01

ow dat is niet leuk, wat flauw van jouw vrouwtje zeg :?

Plaats reactie