een heerlijke rit en gegijzelde auto

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

een heerlijke rit en gegijzelde auto

Bericht door Ziggy » za 20 feb 2010, 18:44

vanmiddag zijn Cathy en ik lekker weer eens een grote ronde gaan maken, heerlijk op verkenning geweest vanaf het nieuwe stekje. Het was echt genieten, paardjes helemaal in hun element, zonnetje op ons hoofd, wat wil een mens nog meer?

Tja dat had ik niet moeten denken, nadat we terug waren en de paardjes hadden verzorgd stapte ik in me auto en wilde de wei uit rijden. Halverwege kwam ik dus vast te zitten, auto ging niet meer voor of achteruit |o Nou planken eronder gelegd, maar de blubber bleef hem gijzelen. Inmiddels was mijn rode autootje veranderd in een bruin/grijs blubbermonster.

We hebben het zelfs nog even geprobeerd met behulp van Exel, die hebben we professorisch een tuig aan gedaan (bij gebrek aan een echt tuig) van een longeersingel over zijn rug, neopreen vzh singel van cathy als borstband en deze weer vastgemaakt aan de longeersingel. En toen met een longeertouw naar achteren en aan de auto vast. Het lukte Exel om beweging in de auto te krijgen, maar ons materiaal was niet bestand tegen deze krachten := Trouwens ik liet Exel het niet helemaal alleen doen hoor, terwijl Cathy met hem ging lopen, gaf ik gas erbij.

Toen maar een groot zeil onder de wielen gelegd, inmiddels had ik Jos al gebeld of hij met hulptroepen kon komen, maar wij gaven niet op en bleven proberen met zeil en van dat spul wat ze op daken leggen als dakbedekking onder de banden te leggen.

En na een paar keer proberen en nog meer "boze blubber" om onze oren kwam er ineens beweging in. Cathy stond aanwijzingen te geven en met behulp van haar aanwijzingen heb ik me auto eindelijk kunnen redden uit de tentakels van de blub _/-o_

Gelijk Jos gebeld dat ik me auto bevrijd had, maarja die was er dus ook al bijna hahaha.

Nu kan ik er hartelijk om lachen, maar jullie willen niet weten hoe ik me daar voelde en hoe ik heb lopen vloeken :o
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Gerritje

Re: een heerlijke rit en gegijzelde auto

Bericht door Gerritje » za 20 feb 2010, 18:46

hihihi.

gelukkig was het de blub die je auto even gijzelde. ik schrok al van de titel. word wassen nu ;-))
---
Eros

Bericht door Eros » za 20 feb 2010, 18:47

Oeps. Haha, ik zie het al helemaal voor me. :=
Gelukkig dat het toch nog gelukt is om je autotje te redden van die enge tentakels van de blub!
Eros: Topas x Polly (v Halstor)

Afbeelding
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » za 20 feb 2010, 18:48

heb je paardekracht als hulp..
Red het materiaal het niet.
Nou ja je bent uiteindelijk gered!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Zibby_Bella

Bericht door Zibby_Bella » za 20 feb 2010, 18:49

Nou, is eindelijk die sneeuw weg, zitten we weer met blubber, Yek.
silvericathy

Bericht door silvericathy » za 20 feb 2010, 18:55

je bent een stukje vergeten clau..!

toen jouw auto eindelijk eruit was en je naar achter reed stond je weer vast haha :D en jij weer dezelde stomme fout maken door vooruit en achteruit de rijden maar dat hiep toch niet..gelukkig stond deze keer cathy naast je auto en schreeuwde die keihard STOP!!!! en gaf ze de aanwijzing je banden helemaal te draaien...cathy duwen aan een kant en jij gas geven, en toen kwam hij er heel snel uit....als ik dat niet had gedaan had je dus weer vast gezeten slimme en dan had je volgens mij echt je auto helemaal in elkaar getimmert en met de bus naar huis gegaan. Hadden we je auto net eruit komt jos pas aanrijden met zijn hulp troepen.. 8)7
k dacht dat jij zoveel van auto's wist maar blijkbaar niks van uit de modder komen HAHA... O:)
toen kwamen mijn vader me halen, zat ik onder de blubber dus ik mocht niet in de auto terug naar huis toe dus moest ik gaan lopen...maar gelukkig was jouw auto toch al een zootje en mocht ik meerijden :D owja, thuis meteen kleren uit kreeg opmerkingen naar mijn hoofd van wat zie je eruit, ga omkleden nu..en gooi die vieze broek in de was!! -:(-

zie je nu wel ik kan niks goed doen..ik help jouw maar mijn ouders zijn boos, is het dan nooit goed???
(L) Exel & Vera You Changed My Life For Ever (L)

http://i933.photobucket.com/albums/ad17 ... _003-6.jpg
sparky10

Bericht door sparky10 » za 20 feb 2010, 19:11

hahah tja paard hoort in de wei auto niet haha
heeft de blub maar mooi weer bewezen;)
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » za 20 feb 2010, 19:34

mudmonsters. eindelijk gevonden.

Wat ook kan helpen in geval van nood, hoge nood, is de automatten onder de wielen leggen. niet goed voor de matten maar je bent wel los.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 20 feb 2010, 19:39

mijn auto zag er niet meer uit, we zijn gelijk doorgereden naar een tankstation waar ze van die spuitcabines hebben en daar hebben we de hogedrukreiniger erop gezet :p

Enne Cathy? Heeft je vader niet de brandslang op je gezet? :D En ja ik weet een hoop van auto's, maar dat heeft te maken met de techniek onder de motorkap enzo, maar niet wat te doen bij gegijzelde auto's door blubber }-)
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » za 20 feb 2010, 19:57

Hihi ik wist niet watvoor verhaal ik moest verwachten bij dit onderwerp, maar gegijzeld door de modder had ik niet verwacht :D
Nu kan die vast een wasbeurtje gebruiken voordat ie weer rood is :P
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 20 feb 2010, 20:00

skreia schreef:Hihi ik wist niet watvoor verhaal ik moest verwachten bij dit onderwerp, maar gegijzeld door de modder had ik niet verwacht :D
Nu kan die vast een wasbeurtje gebruiken voordat ie weer rood is :P
ow daar hebben ze benzinepompen met hogedrukreinigers voor uitgevonden :D

Viv

Bericht door Viv » zo 21 feb 2010, 07:39

_O- en dan die kale kop van Cat erbij.... OMG nu is het beeld helemaal compleet... _O-
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 21 feb 2010, 07:51

Hahaha, er zijn zeker geen foto's gemaakt van deze stunt.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
silvericathy

Bericht door silvericathy » zo 21 feb 2010, 08:08

Anita45 schreef:Hahaha, er zijn zeker geen foto's gemaakt van deze stunt.
ja clau hebben we idd vergeten...vandaag dan toch maar weer eens herhalen? rijd jij de auto de weide in en zorgt dat hij vast komt te zitten..maak ik foto's hihi :=

Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 21 feb 2010, 11:04

silvericathy schreef:
Anita45 schreef:Hahaha, er zijn zeker geen foto's gemaakt van deze stunt.
ja clau hebben we idd vergeten...vandaag dan toch maar weer eens herhalen? rijd jij de auto de weide in en zorgt dat hij vast komt te zitten..maak ik foto's hihi :=
Nee ik heb een weideverbod voor de auto gekregen van Jos :=

Enne Viv die kale kop valt mee hoor, ze overdrijft weer schandelijk, alleen gisteren was ze veranderd in een soort van grijs/bruin monstertje O:)

silvericathy

Bericht door silvericathy » zo 21 feb 2010, 11:55

Nee ik heb een weideverbod voor de auto gekregen van Jos :=

Enne Viv die kale kop valt mee hoor, ze overdrijft weer schandelijk, alleen gisteren was ze veranderd in een soort van grijs/bruin monstertje O:)
ik overdrijf... |( dus echt niet, je hebt het alleen nog niet gezien omda tik mijn schijding nu ergens anders heb.. :=
en over die auto van jou... boeie jos weet dat toch niet als je hem voordat je na huis gaat nog effe in de wasstraat rijd O:)

Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » zo 21 feb 2010, 21:14

sjonge jonge jonge dames toch!
Goed idee van jos, autotje weideverbod geven.
Ik zie exel er al voorstaan, denkend van: zo'n ding hoort op de weg niet in MIJN weide :P
Jammer dat er geen foto's zijn gemaakt, had graag willen genieten van dit moment :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 21 feb 2010, 21:52

achja heb de auto vandaag maar netjes buiten de poort gelaten :D

Jowien

Bericht door Jowien » di 23 feb 2010, 20:28

Hebben de paarden toch gelijk als ze weer eens zo vreemd naar modder kijken er niet door willen lopen... er zijn echt modder-kabouters! Reuze gevaarlijk!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
silvericathy

Bericht door silvericathy » vr 26 feb 2010, 06:44

jaaa...voor het zelfde geld wordt je in de modder gezogen en kom je er niet meer uit :)

Plaats reactie