....heb ik weer eens gereden. Was om half 5 thuis en dankzij het langer licht worden.. kun je dan dus nog rijden

.
Helaas zitten we hier nog steeds met baggertemperaturen (het was 0 buiten, gevoelstemp -4

), nog een beetje ijs in de bak en VEEL water, maar vandaag moest ik toch weer eens rijden.
Dus hop zooi in de auto geflikkerd en heen. Anka uit de wei gevist en eens goed gepoetst. En raar maar waar, Anka heeft van anderhalve losse haar in haar beleving echt veeeeeeeeeeeeeel meer jeuk dan Nisko van die miljoen haren die ze loslaat

. Maar goed, maakt niet uit, ik wil de losse er best uitpoetsen

. Na al dat gepoets, zadel erop en dritt dritt, singel gaat niet dicht. Hij zit aan elke kant op gaatje 2 uiteindelijk, maar als ze zich wat uitzet gaat hij dus niet dicht. En misschien is ze iets uitgedijd van het niet rijden

. Handschoenen uit en na 5 pogingen en koude handen erbij zat de singel dus vast

.
Hoofdstel in (bij Anka) cappie op (op mijn eierdoppie) en...... wegrijden alsof je gisteren nog reed

. OK niet heel soepel maar ze liep kuikenbraaf weg. Heb maar 10 min in de bak gereden. De onderlaag is nog wat stijf en hier en daar nog sneeuw en een ijsschots. De blubber zuigt dus als een gek, is ook zwaar. Maar even de schakelknopjes getest en dat ging prima. Tis zo'n lief paard. Geeft je meteen het gevoel dat je na die 4 week niets doen gewoon lekker kan rijden en niet voor uispattingen hoeft te vrezen.
Dus daarna gelijk lekker buiten de bak op het weggetje heen en weer gestapt en ook gedraafd. Eerste drafje buiten de bak haha. Wilde eerst ook nog even rondje dorp maar stond op tijd..... Man van upstairs traprenovatie zei vanavond dat onze trap heel mooi wordt voor............5000 euri

, eeh nou nee bedankt.
Weet ik nog wel beter doel...eigen zadel voor Anka. Hoe blij kun je zijn met je leuke paard. Nou ik was, corretie ben, vandaag in elk geval heel blij

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!