Wilde zwijnen...
Re: Wilde zwijnen...
Geweldig natuurlijk om zoiets te zien maar niet als je op je knollie zit en ernog eentje als hindernis moet worden genomen. Knap dat je bent blijven zitten. Enne....laat dat zwijn maar gillen, die gillen nog wel als je je maar naar ze kijkt.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
- rocky&moby
jeetje amber schrikken! als ze jonge hebben vallen ze paarden wel aan wanneer ze denken dat het een bedreiging is.
Moobs en rocky staan nu in het bos waar ik met de sneeuw zwijnen en vossen afdrukken wel vond, die spoken daar dus ook rond. gelukkig kom ik tot nu toe alleen vossen en reeen tegen.
Moobs en rocky staan nu in het bos waar ik met de sneeuw zwijnen en vossen afdrukken wel vond, die spoken daar dus ook rond. gelukkig kom ik tot nu toe alleen vossen en reeen tegen.
Ik heb geen idee... zag ze wegstormen, maar was vooral bezig met Fjordy rustig te krijgenLovemischa schreef:wat een schrik.
Met het zwijn ook alles goed afgelopen? Weet niet hoe dat met wilde zwijnen zit, maar varkens gillen al als je naar ze wijst

Ben ook maar niet terug gegaan
Nou idd ! Enge beesten haha.. en ook niet knapMarijke_ schreef:Zwientie tikken is dus ook een tak van sport die Fjordy beheerst.
Imposant zijn ze he? Ik ben in het bos wel eens omgedraaid op een pad om dat een zwijn ons aan stond te kijken op een manier van ik ga dus echt niet aan de kant.
Een gillend wild zwijn in het bos zou ik ook lekker laten gillen en zeker niet bij gaan kijken.
[edit] ik moet van Dennis zeggen dat je langs moet komen voor een donders mooie foto die je mag hebben.

Volgende keer kijk ik wel uit..
Ps. Ik kom deze week langs

Dat denk ik ook, zag ze rennen.. ricthing weg.Viv schreef:Gaaf!! Zat je waarschijnlijk precies midden in een roedel/koppel/kudde (hoe heet zoiets bij zwijnen?) op weg naar een water of voedselplaats.
De liefhebbers kunnen straks hun hart ophalen tijdens de LA-rit in Hoenderloo, daar zwermt het van de zwientjes.
Dus waarschijnlijk zijn ze daar geschrokken en terug gerend ofzo, daarom kwamen ze ons tegen

Fjordy had ook wel auw in zijn mond denk ik..Jankeke schreef:Geweldig natuurlijk om zoiets te zien maar niet als je op je knollie zit en ernog eentje als hindernis moet worden genomen. Knap dat je bent blijven zitten. Enne....laat dat zwijn maar gillen, die gillen nog wel als je je maar naar ze kijkt.

Verloor echt mijn evenwicht en hing half half er nog op.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
-
Wel gaaf zeg.
Bij ons kom je nog wel eens zeehonden tegen op het strand, maar gelukkig heb ik geen zeepaard
Mijn hond Jamie heeft vorig jaar herfst met een hele grote gezwommen en gespeeld; ik had er geen idee van dat dat mogelijk was.
Ik raakte wel lichtelijk in paniek toen de zeehond Jamie steeds verder de zee inlokte, stond al met kleren en al in het water. Gelukkig kwam ze uit zichzelf weer terug met een zeer zelfvoldane grijns op d'r kop
Zo van: had je niet gedacht hè?
Bij ons kom je nog wel eens zeehonden tegen op het strand, maar gelukkig heb ik geen zeepaard

Mijn hond Jamie heeft vorig jaar herfst met een hele grote gezwommen en gespeeld; ik had er geen idee van dat dat mogelijk was.
Ik raakte wel lichtelijk in paniek toen de zeehond Jamie steeds verder de zee inlokte, stond al met kleren en al in het water. Gelukkig kwam ze uit zichzelf weer terug met een zeer zelfvoldane grijns op d'r kop

Over wilde zwijnen gesproken......in Italie zaten we met ons vieren in de auto. "Kijk daar een wild zwijn!!!!!" "Wauwwwww", iedereen kijkt naar rechts, maar ik naar links. Moet tot op vandaag dat beest nog zien......
All that we see
All that we seem
All that we seem
Wat een verhaal! Dat was wel flink schrikken...
Is wel weer wat nieuws, wandelende hindernissen! Een nieuwe uitdaging voor Fjordy?
Is wel weer wat nieuws, wandelende hindernissen! Een nieuwe uitdaging voor Fjordy?
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Lijkt me wel gaaf zeg!
Gelukkig springt Fjordy alles, dus ook zwijnen!
Gelukkig springt Fjordy alles, dus ook zwijnen!

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!