Argh!!!
Re: Argh!!!
Als ik Tea goed genoeg kan doorgronden dan maakt het weinig uit wat voor tijd van het jaar of situatie er nodig is om zich zo te gedragen....dan kan het ook komen omdat het vogeltje 's ochtends het verkeerde piepje fluitte of gewoon omdat haar kop op oneindig staat
Karaktertjes, maar toch zijn ze ergens ook zo ontzettend leuk.

Geluk is de vrucht van intens werk
mmmm tijd van het jaar? Afgelopen weekend met die 2 van mij op pad geweest en ook die hadden de wind in hun kop
Een plastic zakje in de berm was voor Exel al genoeg om helemaal schuin te gaan lopen, terwijl hij er normaal gewoon overheen loopt. Een oranje zeil ergens in een weiland................... vreselijk dalijk vreet ie je op
En Vera idem dito, voor de domste dingen schrikken

Een plastic zakje in de berm was voor Exel al genoeg om helemaal schuin te gaan lopen, terwijl hij er normaal gewoon overheen loopt. Een oranje zeil ergens in een weiland................... vreselijk dalijk vreet ie je op

En Vera idem dito, voor de domste dingen schrikken

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Esther, als je es samen op pad wilt dan geef je maar een gil hoor. Pasja is doorgaans wel rustig (als we eenmaal een eindje van huis zijn en ze Mickey niet meer ziet!). Zou dat 't ook kunnen zijn bij Tea? Dat ze bij de kudde weggaat zegmaar?
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
@ Pasja Dat heb ik ook met Djint.. als haar vriendjes binnenstaan of ze ziet ze niet omdat andere paarden/objecten haar oogcontact verbreken of haar vriendjes simpelweg geen intresse hebben in gillende keukenwieven gedrag, dan luisterd ze prima! Maar das in de bak, buiten is weer een ander verhaal 
Succes es! Geef nooit op!

Succes es! Geef nooit op!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

Tea is gewoon een echt karakterpaard wat dat betreft
Herken er wel wat in, voornamelijk Marga, maar Caylinn ook
wel wat. Die kan zich ook zo heerlijk druk maken om niets en dan alleen onder het zadel, in de omgang is ze heel anders

wel wat. Die kan zich ook zo heerlijk druk maken om niets en dan alleen onder het zadel, in de omgang is ze heel anders

Ereplaatsje voor

Het is ongewoonte, we rijden te weinig buiten.. Annabel heeft wel gelijk dat het Tea niet uit maakt wat voor seizoen het is, ze zal wet wat feller zijn met harde wind o.i.d.
Ik heb ook gedacht aan moe rijden, mijn vader opperde al dat ik haar eerst kon longeren, jawel, mijn vader, hihi, maar in de bak is dat ook niet nodig en daarbij is ze toch redelijk onvermoeibaar. Als ik haar longeer en ze wordt moe is ze buiten meteen weer flippelientje..
Galopperen is ook niet echt een optie, ik durf dat niet aan met Tea op de modderige paden en ben veel te bang dat ze schrikt en opzij gaat springen e.d. Tea heeft ook niet de makkelijkst uit te zitten galop dus dan lig ik er naast, hihi..
Ook moet ze in de wei maar gek doen, als ik aan het rijden ben heeft ze zich maar te gedragen, dat is mij tenminste ook altijd op het hart gedrukt..
Heb ook al gedacht aan samen rijden, met Wendy of Jelly, maar ik denk dat Tea dan nog heel hard gaat lopen en het een lange vermoeide trek en inhoudt sessie wordt, ik heb daar geen zin in en ik denk ook niet dat Tea daar beter van wordt, ze moet juist meer ontspannen..
Last van eenzaamheid heeft ze niet echt, al gaat ze op de terugweg wel wat harder dan op de heenweg hoor.. Maar Tea geeft geen kik en ook geen reactie op Jeskim, die nu gillend in de wei achterblijft, de muts..
Het is denk ik gewoon doen, doen, doen..
Ik heb ook gedacht aan moe rijden, mijn vader opperde al dat ik haar eerst kon longeren, jawel, mijn vader, hihi, maar in de bak is dat ook niet nodig en daarbij is ze toch redelijk onvermoeibaar. Als ik haar longeer en ze wordt moe is ze buiten meteen weer flippelientje..
Galopperen is ook niet echt een optie, ik durf dat niet aan met Tea op de modderige paden en ben veel te bang dat ze schrikt en opzij gaat springen e.d. Tea heeft ook niet de makkelijkst uit te zitten galop dus dan lig ik er naast, hihi..
Ook moet ze in de wei maar gek doen, als ik aan het rijden ben heeft ze zich maar te gedragen, dat is mij tenminste ook altijd op het hart gedrukt..
Heb ook al gedacht aan samen rijden, met Wendy of Jelly, maar ik denk dat Tea dan nog heel hard gaat lopen en het een lange vermoeide trek en inhoudt sessie wordt, ik heb daar geen zin in en ik denk ook niet dat Tea daar beter van wordt, ze moet juist meer ontspannen..
Last van eenzaamheid heeft ze niet echt, al gaat ze op de terugweg wel wat harder dan op de heenweg hoor.. Maar Tea geeft geen kik en ook geen reactie op Jeskim, die nu gillend in de wei achterblijft, de muts..
Het is denk ik gewoon doen, doen, doen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hihi die Tea
... Kan me voorstellen dat je er beetje tuureluurs van wordt. Denk idd dat je haar het beste bezig kunt houden met ingewikkelde dressuurvraagstukken en als ze dan ontspant even lange teugel en genieten tot de volgende horrel. Tenminste, zo deed ik het met een drukke merrie die ik vaak alleen reed. En anders Runnar inhuren haha!
Jammer dat je geen braintrainer voor paarden hebt, zou voor de Tea typjes wel een uitkomst zijn onderweg
.

Jammer dat je geen braintrainer voor paarden hebt, zou voor de Tea typjes wel een uitkomst zijn onderweg

Het is dat ik niet zoveel tijd meer heb voor Sas...anders gingen we daarmee samen...die houden elkaar wel bij in doen en laten 
(sorry heel flauw)
Nee inderdaad, ervaring leert zeker, maar áltijd bereid blijven op het onverwachtse (want ze blijven nu eenmaal jieks-boskabouter-types).

(sorry heel flauw)
Nee inderdaad, ervaring leert zeker, maar áltijd bereid blijven op het onverwachtse (want ze blijven nu eenmaal jieks-boskabouter-types).
Geluk is de vrucht van intens werk
snelwandelwedstrijd, hihi.. Dat worden hele snelle buitenritjes..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'