Goed van je Yvonne! Deze week er meteen weer op! Bij Beer kun je er een half jaar niet op rijden geloof ik en als je er dan weer op klimt is er niks aan de hand.. Heb er zelf bij hem ook geen moeite mee..
Heb mijn stalgenoot daarentegen zien stuiteren vorige week toen ze haar KWPN-er 2 weken niet had gereden (wel gelongeerd en iedere dag op het land).. Levensgevaarlijk! Oooh wat ben ik dan blij met mijn gele haarbal als ik dat zie..
bangerik...
- kristelhans
Re: bangerik...
Afgelopen weekend ,het was zaterdag heerlijk weer,,spontaan op corner gestapt met alleen hoofdstel om,zo lekker keuvelen door de wei heen.
En zondag omdat ik toch bezig was ,corner weer opgezadeld en met behulp van ,aan de longeerlijn maar is een beetje laten arbeiden.
kwartiertje was lang zat,maar wel leuk hoor.
Nu weer een weekje rust voor hem.
En zondag omdat ik toch bezig was ,corner weer opgezadeld en met behulp van ,aan de longeerlijn maar is een beetje laten arbeiden.
kwartiertje was lang zat,maar wel leuk hoor.
Nu weer een weekje rust voor hem.
Gisteren weer na weken op Vlin gestapt. Marleen was werken maar ik wilde zo graag. Dus de stoute rijschoenen aangedaan en het nieuwe zadeltje (dat ik overigens al anderhalve maand heb en nog maar drie keer heb kunnen gebruiken) erop en gaan! Ik heb geen moment schrik of spanning gehad. Vlin ging zo lekker en ontspannen. Hij stapte stevig door en maar rond kijken. Alles moest hij zien maar zonder iets eng te vinden. Ook niet de afgeknapte bomen (door die enorme sneeuw) die overal verspreid op het pad lagen waar DIE ANDERS NOOIT LIGGEN!!. Zo zijn we een dik uur onderweg geweest. Het was duidelijk dat niet alleen ik maar óók Vlin weer genoot van ons ritje.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
wat zal jij je lekker gevoeld hebben en nog voelen. Goed van je dat je het toch gedaan hebt.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ik heb ook lekker door de bak gehobbeld met Storm zijn nieuwe bitje. Hij heeft geen stap verkeerd gezet, vond het wel weer leuk, geloof ik. Maar de weg op in m'n uppie...... nog maar even niet! 

VERMIST CYNTHIA VAN DER HEIDE