Ponyrijden... waar is de shetlander?
Re: Ponyrijden... waar is de shetlander?
en daarom heb ik ook 3 van die harige Shetlanders!
Eens een Fjord altijd een Fjord!!
Helaas werkt het niet alleen met paardrijden zo, ga eens op zaterdag langs de lijn bij voetbal staan en hoor eens hoe ouders dan te keer gaan (en zo geldt het voor bijna alle sporten). Soms wordt je er kotsmisselijk van. Hier mogen ze op Ros rijden als ze willen, maar ik hamer er ook altijd heel erg op dat Ros geen gebruiksvoorwerp is dus als je wilt rijden moeten er ook andere dingen gebeuren. Al met al willen ze misschien een keer of vijf per jaar echt met Ros rijden. Selena heeft in haar hoofd zitten dat ze met Ros haar A diploma wil rijden, dat vind ik prima maar dan zal ze wel moeten oefenen. En ik ga niet pushen, het moet vanuit haar zelf komen.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
-
Idd Marijke. Jessie mag rijden, moet niet. Maar als we gaan rijden, dan ook alles erbij. Poetsen en het rijden vindt ze leuk. Maar gek is, dat ze altijd last van het een en ander krijgt als er afgezadeld moet worden. Ja en dat moet ze wel even!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
zo heel erg herkenbaar dit. Ik zag ze vroeger ook altijd voorbij vliegen. gelukkig heeft mijn moeder me nooit verplicht en heb ik altijd met veel lol en plezier gereden. En ik was stiekem best trots als ik met mijn "stomme" shetlander de 1e prijs binnensleepte, en dat zonder echt te willen winnen.
Nu kan ik er soms ook nog lachen als ik op wedstrijd ben en ik zie al die moeders zeuren en klagen, kinderen met alles erop en eraan, alleen jammer dat ze dan allemaal zo chagerijnig kijken. Ik zie liever een lief lachend meisje op een "stomme" shetlander die niet verder komt dan de middelijn
en dan maar met een grote glimlach opgeeft en haar pony een klopje geeft en tegen haar moeder zegt, we doen volgende keer wel mam, volgens mij heeft henkie niet zo'n zin
( kind van 9 jaar zo schattig
)
Nu kan ik er soms ook nog lachen als ik op wedstrijd ben en ik zie al die moeders zeuren en klagen, kinderen met alles erop en eraan, alleen jammer dat ze dan allemaal zo chagerijnig kijken. Ik zie liever een lief lachend meisje op een "stomme" shetlander die niet verder komt dan de middelijn

Ik zie dit regelmatig bij mij in de les (ben instructeur) ouders die langs de kant hun kind staan te coachen.
NOU DAAR MAAK IK KORTE METTEN MEE, MOND DICHT OF WEGGAAN.
Gelukkig pikken de ouders dit van mij tot nu toe dan.
Ik kan daar niet tegen hoor dat gepush, bij mij in de les geld dat alles mag en niets moet, maar ik vind het wel fijn dat er toch eerst geprobeerd wordt.
Een rijles moet leuk zijn en dan komt de rest vanzelf qua houding en vertrouwen.
Ik ben een groot voorstander van spelenderwijs leren paardrijden.
NOU DAAR MAAK IK KORTE METTEN MEE, MOND DICHT OF WEGGAAN.
Gelukkig pikken de ouders dit van mij tot nu toe dan.
Ik kan daar niet tegen hoor dat gepush, bij mij in de les geld dat alles mag en niets moet, maar ik vind het wel fijn dat er toch eerst geprobeerd wordt.
Een rijles moet leuk zijn en dan komt de rest vanzelf qua houding en vertrouwen.
Ik ben een groot voorstander van spelenderwijs leren paardrijden.
Ja hoor tis gebeurt ik ben verslaafd aan Fjorden
- Cindy+Uniek
triest hoor...
wel heel mooi geschreven
zo was ik eens op wedstrijd met uniek, tussen de knotjespaarden en er was een meisje, stuk jonger dan ik, volgens mij waren het de selectiewedstrijden voor regio kampioenschappen oid
ik raakte aan de praat met het meisje en even later hoor ik haar moeder vanaf de kant 'uhm niet zo praten met de anderen, je bent hier om te strijden en te winnen'
gek genoeg als ik uitslagen van dat meisje voorbij zag komen was het altijd verre van een wp.....
wel heel mooi geschreven
zo was ik eens op wedstrijd met uniek, tussen de knotjespaarden en er was een meisje, stuk jonger dan ik, volgens mij waren het de selectiewedstrijden voor regio kampioenschappen oid
ik raakte aan de praat met het meisje en even later hoor ik haar moeder vanaf de kant 'uhm niet zo praten met de anderen, je bent hier om te strijden en te winnen'
gek genoeg als ik uitslagen van dat meisje voorbij zag komen was het altijd verre van een wp.....
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥