helemaal blij!!!! Echt super. Ondanks de sneeuw rijden we toch lekker door, want we hebben het
geluk van een binnenbak

Na de Abop heb ik me voorgenomen alinde nou eens echt door te gaan rijden. Eigenlijk was dat nog nooit
echt gebeurd, want als we aan het rijden waren kwam eerst de stop van FInn en daarna van de Abop.
Dus nu gaan we dan eindelijk goed beginnen.
Ik vind dat het heel goed gaat. Alinde ontspant meer, wil nog wel veels te vaak veel te hard en ze is enorm scheef, maar
ze wil nu al wel de rug los laten en voorzichtig aan nageven.
Nu sprong ik met vera redelijk hoog en dat vond ik altijd geweldig dus wilde alinde dat ook leren, maar we hebben al
eens vrij gesprongen en ook al wel erop en dan een beetje springen, maar tot nu toe ging dit voor geen meter.
De voorkant kwam wel, maar de achterkant ging niet mee. Tot vandaag!!!!

Samen met stal genootje 2 hindernisjes opgezet. Lekker eerst wat ingereden en toen sprongetje van nou 20/30 cm en hups daar gingen we. Nog een paar keer, waarvan een aantal eraf gegooid ze is heel onzeker wil links, rechts ernaast gaan, maar goed in het midden houden en tempo en dan ging het wel goed. Toen moest hij natuurlijk wat hoger. Nou 40/50 cm ging ook wel 2 keer dr af, maar voor de rest ging het prima. Nou toen werd de andere hindernis naar ong. 60 cm gezet dus tsjah zou ze dr over heen gaan?? hmm kom je maar op 1 manier achter dus hoppekee op de hindernis af. Jahh kom op alinde kom op, mooi tempo en een keer extra aansporen en hups daar gingen we!!! Zo super!! ik was helemaal blij

Weer wat meer geleerd!!! Daarna heeft ze nog even heerlijk staan eten en toen moesten we de sneeuw weer in. pfff het ging tekeer. Het leek wel een halve sneeuwstorm haha!!
Super trots op mn sterretje!!