De perfecte koper gevonden!
Re: De perfecte koper gevonden!
Nou beter nieuws kan je niet hebben toch? 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Mieke wat een super nieuws
ik had heb op msn al gelezen.
ik heb me echt zorgen om je gemaakt
gelukkig kun je nu samen blijven met je grote gele vrienden!

ik heb me echt zorgen om je gemaakt

- Mieke_Cunna
- Contacteer:
@ Keeyzie, er zijn er meer die zich zorgen hebben gemaakt. En de leiding was even bang dat een opname nodig was. Gelukkig is dit hele spektakel tot een goed einde gebracht. Ik had me geen beter begin van het nieuwe jaar kunnen wensen.
Ik ben nog steeds overrompeld door jullie medeleven, alweer 3 pagina's vol. Had niet gedacht dat dit "nieuws" zoveel reacties teweeg zou brengen. Maar de steun en lieve woorden van jullie allen doet mij meer als goed.
Verhalen lezen, foto's kijken van andere fjordjes zijn opeens weer leuk. Praten over paarden is weer leuk, door de ijskou erheen gaan is leuk. Ja, mijn leven is momenteel leuk!
Bedankt! Ook namens Cun en Moods die weer happy zijn mij te zien.
Ik ben nog steeds overrompeld door jullie medeleven, alweer 3 pagina's vol. Had niet gedacht dat dit "nieuws" zoveel reacties teweeg zou brengen. Maar de steun en lieve woorden van jullie allen doet mij meer als goed.
Verhalen lezen, foto's kijken van andere fjordjes zijn opeens weer leuk. Praten over paarden is weer leuk, door de ijskou erheen gaan is leuk. Ja, mijn leven is momenteel leuk!

Bedankt! Ook namens Cun en Moods die weer happy zijn mij te zien.