Hier nog een roze wolk :D (updeet p2, nu knalroze)
Re: Hier nog een roze wolk :D
Super dat het rijden zo lekker ging met Cadiz. Wel een domper op jullie dag met Spikkel, hoop dat haar leven nog dragelijk kan zijn met medictie! Dikke knuffel van ons 

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Re: Hier nog een roze wolk :D
Ik had je vanmorgen al gezien in de kliniek dus weet het verhaal al
Lekker hoor weer een goede ervaring op Cadiz
Ik hoop dat de medicatie een beetje aan willen slaan bij Spikkel. Ik zie je wrsch maandag wel weer in de kliniek

Lekker hoor weer een goede ervaring op Cadiz

Ik hoop dat de medicatie een beetje aan willen slaan bij Spikkel. Ik zie je wrsch maandag wel weer in de kliniek

Re: Hier nog een roze wolk :D (updeet p2, nu knalroze)
Jaja na gisteravond issie knalroze geworden. Wat ben ik trots op mn ventje. Had lesje gepland maarja toen ging het in ene vriezen. Hmmmmmmm naja bak was goed te stappen dus staplesje dan maar.
Overdag hadden de heren lekker op de wei gestaan (en had meneertje zn eigen feestje gebouwd, hoe bedoel je poownie is blij met zn nieuwe stalletje). Dus ik hield mn hart vast voor de les.
Lekker barefootje erop, blijft mijn kont ook lekker warm, leren bitje in, dikke jas aan, cap op en gáán.
Meneer was echt megabraaf, geen pas verkeerd, volgde alle zitoefeningen moeiteloos.
Halverwege de les verwisselde de buren een soort van gasfles ofzo, geen idee wat het was maar het gaf in ene een giga sissend geluid. 3 pasjes weg en hup daar was de rust weer. Wauw....
Nu maar duimen dat volgende week de bak weer beetje beter te doen is. Op naar les 2!
Heb nu volgens mij al meer gereden dan in al die maanden op die andere stal. Hij is zo megarelaxed hier.
Overdag hadden de heren lekker op de wei gestaan (en had meneertje zn eigen feestje gebouwd, hoe bedoel je poownie is blij met zn nieuwe stalletje). Dus ik hield mn hart vast voor de les.
Lekker barefootje erop, blijft mijn kont ook lekker warm, leren bitje in, dikke jas aan, cap op en gáán.
Meneer was echt megabraaf, geen pas verkeerd, volgde alle zitoefeningen moeiteloos.
Halverwege de les verwisselde de buren een soort van gasfles ofzo, geen idee wat het was maar het gaf in ene een giga sissend geluid. 3 pasjes weg en hup daar was de rust weer. Wauw....
Nu maar duimen dat volgende week de bak weer beetje beter te doen is. Op naar les 2!
Heb nu volgens mij al meer gereden dan in al die maanden op die andere stal. Hij is zo megarelaxed hier.
Super joh! lekker doorrijden nu en dan komt het allemaal goed. Naja als het niet te hard gaat vriezen dan he
haha

Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
- kristelhans
Joepie!!! Heerlijk voor jullie Viv! Die lieve Cadiz is ook zo'n goedzak he.. en superfijn dat hij zo goed aard daar! Was alle stress niet voor niets gelukkig. Geniet van je KNALroze wolkie!
wat fijn voor jullie. heerlijk om een fijne plek te hebben.
---
Wat heerlijk he als hij zo braaf is
Fijn Viv, dat het zo lekker gaat!
Alles goed met Spikkel?
Alles goed met Spikkel?
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Hopelijk blijft die roze wolk lekker lang hangen. Heerlijk als je het vertrouwen weer een beetje terug krijgt.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

super dat het zo goed gaat. Hij heeft natuurlijk al zn joligheid al in het weiland eruit kunnen gooien en is nu de liefheid zelve.
Goed gedaan dus, dat verhuizen. Ben blij voor je dat het zo goed uitgepakt heeft. geniet lekker van je zuurstokroze wolk.
Hoe is het met spikkel?
Goed gedaan dus, dat verhuizen. Ben blij voor je dat het zo goed uitgepakt heeft. geniet lekker van je zuurstokroze wolk.
Hoe is het met spikkel?
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Voor spikkelnieuws zie ziekenboeg