De knoop is doorgehakt...Yanneke gaat verhuizen naar Utrecht! Ik woon sinds een half jaar in Utrecht en Yanneke stond nog steeds in Batenburg (lees: 80 km oostelijker). In de zomer was het nog wel te doen, maar nu het zo snel donker is is het ondoenlijk. Bovendien geeft het enorme druk om elk weekend maar zoveel mogelijk met haar te doen. Terwijl ik ook nog 100 andere dingen te doen heb en weer baal als ik weinig of niks met mn poown heb kunnen doen. Reden dus om in de buurt van Utrecht op zoek te gaan. Afgelopen zaterdag ben ik wezen kijken en dat zag er echt super uit! Heel luxe allemaal voor ons doen

Zo krijgen we vanaf begin januari de beschikking over oa:
- een binnenbak
- twee buitenbakken
- twee longeercirkels
- paddocks
- in het seizoen weidegang (evt 24/7)
- spuitplaats met warm en koud water
- solarium
- ruime zadelkast
- Voldoende uitrijmogelijkheden
Voor Yannes zal het een hele verandering zijn aangezien ze nu met nog 1 fjord en twee Belsen 24/7 op een enorm stuk land staat. Ze komt straks in een mooie buitenstal, dus ze kan wel lekker met haar neus in de wind gaan staan

Ik hoop heel erg dat Yannes haar draai gaat vinden. Gelukkig heeft ze wel wat fjordensupport want er staan al twee andere fjorden waaronder...Cyra van Anna! Ze komen ook vlak bij elkaar te staan dus dat is wel heel grappig!
Ik vind het allemaal heel spannend, duimen jullie allemaal dat Yannes het naar haar zin gaat hebben daar?