ikke niet........
ikke niet........
.........maar de grootste paardenbiefstuk liefhebster wel. Je weet misschien nog wel........die dame die vindt dat paarden alleen goed voor de vitrine bij de slager zijn.......juist die ja........Marleen........, die is vanmiddag met Vlin wezen wandelen......... lekker heuveltje op en heuveltje af en balkjes draven en hard rennen en natuurlijk heel veel lol hebben. Ach ja.......'t is mijn knollie....(auwtsj)laat mij maar werken (zucht).....
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Re: ikke niet........
grinnnniiiiikkkkkk, ach ieder zijn liefhebberij..
Wie weet gaat ze ooit nog om, en vind ze de pluizige variant veel leuker dan de hele kale....
Zolang ze maar geen broodje aan de boven en onderkant van Vlin plakt met een beetje mosterd er tussen...
Wie weet gaat ze ooit nog om, en vind ze de pluizige variant veel leuker dan de hele kale....
Zolang ze maar geen broodje aan de boven en onderkant van Vlin plakt met een beetje mosterd er tussen...
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Hahaha, geweldig!!!!! Het wordt nog wel wat met Marleentje. Wanneer komt er eentje bij Janneke?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- kristelhans
Ik zie jullie al samen de zonsondergang tegemoet rijden.. Jij op Vlin en Marleen op een andere fjord! Misschien een nakomeling van Vlin? Of zijn die er niet zo veel?
Dominique, Anita en Kristel....Tja, of dat ooit zal gebeuren.........
Oei, zie net op Animal Planet hoe twaalf IJslanders met hun ruiters tegelijk door het ijs zakken............
Oei, zie net op Animal Planet hoe twaalf IJslanders met hun ruiters tegelijk door het ijs zakken............
All that we see
All that we seem
All that we seem
Whahaha, pas maar op dat Marleen Vlin niet van je afpakt! 

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Nou idd Anous, mijn idee. Zo begon Andy ook Jan 

Anouska en Viv@ Dat moet ze eens durven!!!!!
Maar eerlijk is eerlijk......ik kan er erg blij van worden als zij met hem bezig is. Wordt het toch steeds meer een paardje van ons beiden.
(Dat met die IJslanders op Animal Planet is gelukkig goed afgelopen (zie boven))

Maar eerlijk is eerlijk......ik kan er erg blij van worden als zij met hem bezig is. Wordt het toch steeds meer een paardje van ons beiden.

(Dat met die IJslanders op Animal Planet is gelukkig goed afgelopen (zie boven))
All that we see
All that we seem
All that we seem
pas maar op, straks ben je m kwijt en moeten jullie knokken om wie de man mag hebben haha