Kom net van Beer af en heb zoooo zalig gereden! Ik ben mijn zadel al een tijdje spuugzat en ik ga mezelf en Beeremans voor kerst een Barefoot (of iets in die geest) cadeau doen.. Ik had zo'n zin om zonder zadel te rijden de laatste tijd dus hup, dekje en dekensingel op Beer geknoopt en via een opstapje erop (doen we wel vaker maar nog nooit zonder zadel gereden op hem dus nu was ik het opstapje ECHT nodig..)
We hebben 3 kwartier zaaaaalig gereden.. De oefeningen uit de les deed hij moeiteloos! Ook nog even gedraafd en dit vond hij best onwenning had ik het idee, haha! Maar hij was zoooo braaf! Ik heb mijn instructrice vorige week naar mijn zadel laten kijken (die heeft er kijk op) en volgens haar kon het nog prima maar moest ik wel gaan uitkijken naar wat anders als meneer Beer zo blijft uitdijen..
Ik merkte wel dat Beer veeeel makkelijker kon buigen en nageeflijk rijden ging ook veel makkelijker..zo voelde ik dat van mijn kant althans..misschien komen mijn hulpen duidelijker over want ik rijd ook het liefst op een bloot paard..hoe dan ook..het was een succes en ga dit wel vaker doen..op zoek naar een fijne barebackpad voor mijn troetelBeer!
Dit wilde ik even delen met jullie...zwijmel!