Heeeeeele flinke pownie

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Wia80
Contacteer:

Heeeeeele flinke pownie

Bericht door Wia80 » wo 19 aug 2009, 18:58

Sinds kort loop Yoshino voor mijn 2 wielertje. Karretje is niet zo groot maar met zn autobanden nog wel redelijk zwaar. Niet dat Yos er veel moeite mee heeft.. ~~}> Omdat het zo goed ging zijn we vrij snel de weg opgegaan en het bos in. Ze vindt het zo mooi, ze trekt de kar mooi, is goed alert zonder aanstellerij (wat ze ohz nog wel eens heeft). Vandaag samen met Janny het bos in. Ging prima. We hebben wat smallere paadjes meegenomen waar weinig zon komt dus daar zaten nog wat moddergaten in. Dat was flink ploegen voor dr maar met aanmoedigend gebrul van ons sleurde ze ons er toch maar mooi even door. Echt superflink en ze oogde verder ook niet moe bij thuiskomst. Ze werd er wel wat heet van maar vond na een paar minuten de rust weer.

Toen ik er maandag na de rit met de kar van zondag weer op reed voelde ze ook iets losser. Mss is 2 keer per week zo'n rit met de kar wel een hele positieve bezigheid voor ons. Yosh heeft er plezier in en ze wordt er los van en omdat Yosh het leuk vindt en het goed doet heb ik er ook plezier in.
Ik hoop komend weekend wat foto's te kunnen plaatsen van het buitenrijden met de kar.

Ik ben echt trots op haar en ze wordt steeds wat beter en ik denk dat we met hulp van mijn instructrice een heel eind gaan komen.
Contessa
Anna

Re: Heeeeeele flinke pownie

Bericht door Anna » wo 19 aug 2009, 23:41

Heerlijk toch dat ze het zo leuk vind, ik hoop echt dat Tasja het ook een keer kan gaan leren? :D
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » do 20 aug 2009, 07:28

Super Wia je moet je maar aanmelden om menlessen te volgen.
Mir

Bericht door Mir » do 20 aug 2009, 07:58

Wat fijn dat Yosh het zo leuk vindt, lijkt me ook erg goed voor haar rug als alles makkelijk gaat! Geniet ze!
Wia80
Contacteer:

Bericht door Wia80 » do 20 aug 2009, 08:48

@ Senna&Cajra: ik wil volgend jaar menles gaan nemen in Oenkerk, als het geld er ook voor is. Ga je es met me mee? Je kan Senna meenemen. Maar momenteel zit ik er buiten liever achter dan op.

De fysio vond het karretje ook een prima idee. Heb ook het idee dat het een positieve invloed heeft op het rijden. Een aanrader dus!
Contessa
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 20 aug 2009, 11:09

Een goede therapie dat mennen. Als je het niet al te zwaar maakt is het minder belastend denk ik dat erop.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Plaats reactie