Vanavond heb ik het verteld aan de stal eigenaar en zijn dochter die ook e.e.a. regelt. Ik vond het erg moeilijk om te vertellen, omdat ik er met veel plezier sta, maar gekozen heb voor mijn eigen rust.
Bijna 2 jaar geleden is mijn oude stal eigenaar plotseling overleden. Op korte termijn zocht ik een fijn plekje voor Wodan en mij. Tamara had via hyves aangegeven dat ik bij hun kon komen staan. Ik was, en ben daar nog steeds erg blij mee. Hierdoor was het voor mij extra moeilijk om deze beslissing te nemen. Ik voel me zo wat schuldig, nu ik de stap om te verhuizen ga nemen.
Op mijn huidige stal, voeren we om toer beurt en mesten we zelf uit en zetten we ze om en om ook buiten via een schema. Het gaat allemaal leuk onderling, maar zelf heb ik meer rust als alles voor Wodan geregeld is als ik 's avonds een keer kom om te rijden.
Ik ga verhuizen naar een kleine pensioenstal met ong. 16 paarden. Binnenbak van 20 x 60, 2 poetsplaatsen, spuitplaats, solarium, paddocks en weiland.
Paarden kunnen apart of per twee in de paddock staan en in de winter staan ze daar ook overdag lekker in. Er wordt gemest, gevoerd en ze worden voor je binnen en buiten gezet. Mijn trailer kan hier ook lekker binnen staan. Dat is vooral fijn, omdat hij van hout is en zo extra lang goed blijft.
Als ik 's avonds na het eten kom heeft hij al gegeten en een schone stal. Hierdoor wordt het voor mij geen nacht werk voor ik weer thuis ben.
Ik ga de mensen op mijn huidige stal zeker missen