En zo heb je ineens 3 fjorden in de wei staan :)

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

En zo heb je ineens 3 fjorden in de wei staan :)

Bericht door Ziggy » vr 24 jul 2009, 13:30

nee ik ben niet gek geworden om in onze huidige situatie een fjord erbij te kopen, maar Dora is vanmorgen door Paul gebracht. Ze komt bij ons logeren tijdens de vakantie van Paul.

Wat een felle tante is dat zeg, ik had al gezegt dat ik ze absoluut gescheiden wilde houden met die 2 van mij na onze eerdere ervaring met Vera en Chijanti (ter informatie, Vera heeft Chijanti toen een lel verkocht die zo verkeerd was aangekomen dat Chijanti na een paar dagen op 3 benen liep en een bloedvergiftiging bleek te hebben).

Eerst even kennis gemaakt met Exel, wat als gevolg had dat Dora hartstikke hengstig werd en nadat we de wei "Dora-proof" hadden gemaakt mocht ze op haar eigen stukje en kon ze over de draad snuffelen met Vera en Exel.

Maar over Vera hoefde ik me vandaag geen zorgen te maken (behalve dan dat ze op me kleine teentje is gaan staan wat nu pimpelpaars is), ze waren aan het snuffelen aan elkaar en ineens draait Dora zich om en haalt daar een partij uit. Het gevolg was dat ze dus met haar benen door de draad ging en ik een hartverzakking kreeg := Gelukkig bleef ze niet in de draad hangen, maar we hebben toen maar besloten om de afstand wat te vergroten en een soort van tussenpad te maken, zodat ze elkaar wel kunnen zien, maar elkaar niet kunnen aanraken. Moet er niet aan denken zeg dat er straks eentje met zijn/haar benen in de draad hangt of dat er eentje een klap krijgt en we een VA erbij kunnen halen :n

Toen we weggingen was gelukkig alles rustig, maar ik hou het zooitje dus echt gescheiden van elkaar :j
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
kristelhans

Re: En zo heb je ineens 3 fjorden in de wei staan :)

Bericht door kristelhans » vr 24 jul 2009, 14:26

'even logeren' haha, nooit een saaie dag met fjorden! Lief dat Dora bij jullie mag logeren!
Pamba
Contacteer:

Bericht door Pamba » vr 24 jul 2009, 14:33

Dominante logee dus haha, nou gelukkig is dat met die draad nu goed afgelopen!
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » vr 24 jul 2009, 17:27

Pittige tante die Dora :P
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Elvis

Bericht door Elvis » vr 24 jul 2009, 18:55

Pittige tante inderdaad.Eeen logeerpartij om nooit te vergeten :D
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 24 jul 2009, 19:33

ben benieuwd wat we nog gaan beleven met haar, op zich is het een schatje, alleen heeft ze een paar keer een verkeerd paard tegenover zich gehad en heeft toen klappen gehad. Dus heel logisch dat ze tegenwoordig maar zelf de aanval in gaat toch?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie