Wikke is Limbo (foto's p. 6)
Re: Wikke is Limbo (foto's p. 6)
Wat super dat het zo goed gaat!
- rocky&moby
goh wat fijn dat hij nu bij jou woont. ik vond het al zo sneu om te lezen dat hij weer te koop stond. lijkt me voor zijn vorige eigenaresse heleen ook heel moeilijk.
nu is hij gelukkig bij een FW er en heeft hij het zo te zien super naar zijn zin.
ga je met hem onder het zadel rijden/ aangespannen?
nu is hij gelukkig bij een FW er en heeft hij het zo te zien super naar zijn zin.
ga je met hem onder het zadel rijden/ aangespannen?
Aaah hij is dolgelukkig zo te zien. Mooi hoor. Veel plezier met deze knappe bink
.

Dag lieve, lieve Trix... 

Met zijn omzwervingen is Wikke uiteindelijk helemaal op zijn plek, wat fijn voor iedereen zo!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Re: Wikke wordt Limbo
~mirjam~ schreef:De 1e foto van de laatste serie, ik zie daar gewoon z'n mams aan komen lopen.
Precies hetzelfde.

Was me ook opgevallen, helemaal Inga idd!
Het is maar te hopen dat hij niet zo gek wordt met het ouder worden hihi
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Mooie foto's, leuk dat-ie meteen een maatje heeft gevonden! 

Ja het gaat echt super tussen die 3.
De DA is vanmorgen geweest, Wikke moest nog geënt. DA was erg te spreken over Wikke. Het viel hem meteen op dat dit een iets vlottere versie was. Hij heeft Wikke even goed bekeken en kon geen gekke dingen vinden.
Het enten ging net zo vlot als bij Oliver, zo'n DA is veeeeel interessanter en leuker dan zo'n spuitje, dat stelt niks voor geloof ik (al heeft Kobus daar toch beduidend andere plannen over altijd).
Vandaag mag hij dus lekker rustig doen, morgen gaan we eens een ritje maken (even in de bak, daarna gaan we misschien even "buiten" kijken, Wies gaat toch mee).
Het is trouwens echt een lekkere knuffel, zodra hij het hek hoort, komt hij aangegaloppeerd. Hij is erg op mensen gericht.
Bedankt voor jullie lieve reakties.
De DA is vanmorgen geweest, Wikke moest nog geënt. DA was erg te spreken over Wikke. Het viel hem meteen op dat dit een iets vlottere versie was. Hij heeft Wikke even goed bekeken en kon geen gekke dingen vinden.
Het enten ging net zo vlot als bij Oliver, zo'n DA is veeeeel interessanter en leuker dan zo'n spuitje, dat stelt niks voor geloof ik (al heeft Kobus daar toch beduidend andere plannen over altijd).
Vandaag mag hij dus lekker rustig doen, morgen gaan we eens een ritje maken (even in de bak, daarna gaan we misschien even "buiten" kijken, Wies gaat toch mee).
Het is trouwens echt een lekkere knuffel, zodra hij het hek hoort, komt hij aangegaloppeerd. Hij is erg op mensen gericht.
Bedankt voor jullie lieve reakties.
nou dan denk ik zo te lezen dat dit verhaal voor alle partijen een happy end heeft gekregen(of happy begin, is maar hoe je het bekijkt) veel geluk en plezier samen
hihi,ik weet nog wel,dat de d.a een keer kwam enten,en m'n bijrijder zat net op wikke,"zet de spuit er maar in hoor"Dorothea schreef:Ja het gaat echt super tussen die 3.
moest je al die tutjes met knotjespaarden zien kijken

zou koelbloedig waren die van hun niet

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
@Heleen: Ik was volgens mij de gene die met de grootste ogen stond te kijken.Die fjord van mij is ook niet zo koelbloedig, dus dan ben ik ook een tutje met een als fjord verkleed knotjespaard 

Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink