animatiejongetje
animatiejongetje
Vandaag eindelijk weer gereden met mijn vriendin en rijmaatje. Dat was een hele tijd geleden daar zij een half jaar geleden te horen heeft gekregen dat ze kanker heeft en dus volop in de chemo kuren zit. Vandaag voelde ze zich zo goed dat ze weer een tocht op haar enorme geweldige brave paard (een NRPSser) heeft gemaakt. (Dat dier heeft een half jaar niet gelopen en was zo vreselijk braaf!!!). Na de rit "moesten" beide paarden (dus ook Vlin) aantreden als animeermeisje en -jongetje op haar camping. Alle kindertjes die dat wilden mocht een ritje op ze maken. Wauw, wat een genieten. Vlin was zo braaf en dulde alle kindertjes op zich. Eén van de jongetjes stond maar te drentelen en wilde zo graag...........want hij wilde later cowboy worden. Hij zei later tegen zijn vader......"Nu kan ik rijden en ben ik bijna cowboy".
Wat is het toch genieten samen met de paardjes....een vriendin die zich goed voelt en een kind dat zich cowboy voelt.
Wat is het toch genieten samen met de paardjes....een vriendin die zich goed voelt en een kind dat zich cowboy voelt.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- kristelhans
Re: animatiejongetje
Klinkt als een hele fijne dag..we moeten inderdaad de kleine dingen blijven waarderen! Mooi verhaaltje...
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat heb je dat mooi geschreven!
Wat is het toch heerlijk dat je zo kan genieten van je paard en alles wat daar bij komt.
Wat is het toch heerlijk dat je zo kan genieten van je paard en alles wat daar bij komt.
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Klinkt als een gezellige en fijne dag! 

Dat zijn de dingen in het leven die je moet koesteren. Het is soms moeilijk om ze te vinden maar als je ze gevonden hebt dan volop genieten. Zou ik zelf ook meer moeten doen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dat moet heerlijk zijn geweest.Dubbel genieten van zo'n ontzettend leuke hobby!
Wat paardjes al niet kunnen doen in een mensenleven.
Wat paardjes al niet kunnen doen in een mensenleven.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart