nieuw zadel
-
nieuw zadel
Gisterenavond is de familie van den Heuvel in de auto naar Schijndel gegaan, zodat moeders kon gaan 'zadelzitten'.
Ik wil een nieuw zadel voor Anca, dus eerst gaan kijken hoe ze zitten. Vanmorgen heb ik gebeld om een afspraak te maken. Dat zou kunnen op 18 juli. Leo kon niet, moest dan werken. Vindt het toch wel prettig om hem erbij te hebben, dus wilde ik bellen of we een andere afspraak konden maken.
Belt hij zelf op, dat er vanmiddag iemand was uitgevallen, of ik vanmiddag kon? Ja hoor, dat kon.
Dus vanmiddag is hij gekomen en heeft hij verschillende zadels (die ik fijn vond) op Anca gelegd. Er kwam 1 zadel uit, wat mooi op haar lag en laat dat nou net het zadel zijn, die mij ook het meeste aanstond! Het is een Chamberlain Latina. Ik was nog aan het twijfelen over dit zadel en een Kieffer Lusitano. Toch maar op Anca gelegd, maar de Chamberlain lag beter.
Dan is de keuze niet zo moeilijk meer...
Dus werd het hele spul al meteen afgeleverd... Er hoefde niets aan te gebeuren. O, euh, maar het geld dan? Nou daar werd ook een oplossing voor gezocht. Dus heb ik vanmiddag lekker op Anca gereden en Desiree op Ronan, ieder met hun eigen tuig erop!
Ik wil een nieuw zadel voor Anca, dus eerst gaan kijken hoe ze zitten. Vanmorgen heb ik gebeld om een afspraak te maken. Dat zou kunnen op 18 juli. Leo kon niet, moest dan werken. Vindt het toch wel prettig om hem erbij te hebben, dus wilde ik bellen of we een andere afspraak konden maken.
Belt hij zelf op, dat er vanmiddag iemand was uitgevallen, of ik vanmiddag kon? Ja hoor, dat kon.
Dus vanmiddag is hij gekomen en heeft hij verschillende zadels (die ik fijn vond) op Anca gelegd. Er kwam 1 zadel uit, wat mooi op haar lag en laat dat nou net het zadel zijn, die mij ook het meeste aanstond! Het is een Chamberlain Latina. Ik was nog aan het twijfelen over dit zadel en een Kieffer Lusitano. Toch maar op Anca gelegd, maar de Chamberlain lag beter.
Dan is de keuze niet zo moeilijk meer...
Dus werd het hele spul al meteen afgeleverd... Er hoefde niets aan te gebeuren. O, euh, maar het geld dan? Nou daar werd ook een oplossing voor gezocht. Dus heb ik vanmiddag lekker op Anca gereden en Desiree op Ronan, ieder met hun eigen tuig erop!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Re: nieuw zadel
Jechoeeeee super zeg!!
Wat super dat het allemaal meteen goed paste zeg!!
Kun je weer lekker veel kilometers maken !
Kun je weer lekker veel kilometers maken !
Heerlijk dat het allemaal zo vlot verliep. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
-
fotooo's!!
fijn dat je nu weer lekker kan rijden!
nu kan je weer 20 jaar vooruit!
fijn dat je nu weer lekker kan rijden!
nu kan je weer 20 jaar vooruit!
Azalie :: Isabeau
Zo, dan kun je er nu niet meer onderuit om Anca lekker door te pakken. Gefeliciteerd met je nieuwe zadel.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Zo dat is lekker.
Gefeliciteerd met je nieuwe zadel, en natuurlijk heel veel rij plezier ermee
.
Gefeliciteerd met je nieuwe zadel, en natuurlijk heel veel rij plezier ermee

Mama van Gwen
(7-2-15)

Wat zal Anca balen zeg....Zonder dollen...veel plezier ermee!
Leuk een nieuw zadel.Kan me herrineren dat ik altijd best lang aan het zoeken was en twijfelen,nu lekker aan de slag!
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Fijn dat je nu voor ieder een eigen tuig hebt. Veel plezier ermee. ken het zadel merk niet, maar ga even bij pics kijken danwel googelen.
---
-
@Gerritje. Ik kende het ook niet, maar het blijkt het eigen merk te zijn van ruiterzaak Het Gareel in Schijndel. Ik vind het een prettig zadel. Heb voor Roon een Hulsebos en dat is een erg zacht zadel. Ben nu zo verwend hiermee, dat ik graag weer een zacht terug wilde. En dat was dit. Al moet ik zeggen dat ik de Kieffer Luisitano ook een prettig zadel vond. Maar de andere lag beter op Anca en het scheelde ook een paar honderd euro. Nou dan kan ik binnenkort wel een nieuwe rijbroek gaan halen...
Ik wil proberen of ik Ronan met toebehoren kan verkopen. Mijn Hulsebos ligt prima op Roon.
Ik wil proberen of ik Ronan met toebehoren kan verkopen. Mijn Hulsebos ligt prima op Roon.
He, wat goed zeg!! Kan je nu weer lekker verder rijden op Anca met een mooi passend zadel.
Kom snel een keertje proefrijden hoor, die Hulsebos van Ronan zat ook heerlijk!!
Kom snel een keertje proefrijden hoor, die Hulsebos van Ronan zat ook heerlijk!!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
-
@Wendy prima hoor. effe offtopic, Komen jullie volgende week naar Sevenum?
Fijn dat je zo snel een nieuw zadel had!! Ik moet er helaas ook aan geloven en op zoek naar iets anders..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Lekker hoor dat je nu weer fijn kan rijden op Anca
fijn dat het allemaal zo snel geregeld kon worden joh 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Nou dat is helemaal lekker! Gelijk houden die handel.
Heb je foto's?
Heb je foto's?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ik heb ook een Chamberlain gehad. Was inderdaad een fijn zadeltje. Helaas te krap voor RB dus weer moeten verkopen. Veel plezier met je nieuwe zadel.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift