Vanmiddag moest het water in de wei weer bijgevuld worden, nou hebben wij heel handig een kraan in de naburige wei, alleen staan de paarden nu op het achterste stuk en dan is me slang niet lang genoeg. Jos rijdt dan met mijn auto de wei in, haalt de lege jerrycans op die naast de badkuip staan en gaat die weer voor vullen. Niets bijzonders, doen we zo vaak, alleen vandaag bleek het ineens wel heel bijzonder te zijn volgens Exel

Ik had ze eerst hun eten gegeven en toen is Jos naar de waterbak gereden om die jerrycans in te laden, in de tussentijd heb ik de manen en staart van Vera gesmeerd. Toen Jos de jerrycans gevuld had was ik ook klaar met Vera en ben begonnen met poep ruimen.
Toen moet Exel gedacht hebben: "Tja dat poepruimen kennen we nou wel, Claudia is het nou wel gewend dat ik regelmatig die stok van de schep beetpak, ik moet eens wat anders verzinnen

Ik heb die zak afgepakt en de kofferbak dicht gedaan, toen ontdekte meneer dat het raampje open stond, he wat leuk ik kan hier met mijn hoofd naar binnen. Dus Jos joeg hem weg, maarja helaas is Exel daar niet echt van onder de indruk. Ik was inmiddels een stukje verder bezig met poepruimen, hoor ik ineens geschraap

Ik heb maar ff het zweepje erbij gehaald, alleen zwaaien met dat ding is dan al genoeg om meneer op afstand te houden

Maar goed ik heb dus nu hele "mooie" krassen op mijn rechter achter portier....................... pubers zuchtttttttt