Toch maar eens een tandarts gaan zoeken. Bij mijn speurtocht op het internet kwam ik de DA tegen die vroeger bij Louis kwam scannen, die had zich sinds enkele jaren volledig toegelegd op gebitsverzorging. Klonk ideaal, tot ik de tarieven las

Nu was mijn DA vorige week de hond komen enten en aan haar gevraagd. Zij had er geen materiaal voor, maar kon me een nr. geven van een hele goeie. Kwam ik weer bij dezelfde uit dus

Gisteren was het dan zo ver. Eerst een beetje overlopen wat de 'problemen' waren, wat mijn doel was met hem etc. en daarna eens gaan kijken in de mond en zag hij dat er 2 wolfstandjes waren. Sedatie gegeven en binnen de minuut stond hij so sielugh te hangen

Bij de wolfstandjes nog even plaatselijk verdoofd en hup eruit (wat gaat dat snel) Nog even gespoeld en klaar!
De rekening zou hij opsturen, ik ben benieuwd haha
Hij heeft verder een heel goed gebit, dus als er geen problemen opduiken zou een controle binnen een jaar of 3 goed zijn.
Het zou nog ongeveer een half uur duren voor hij zou bijkomen, dus ben ik maar bij hem blijven zitten.
Na een goed half uur werd hij weer wat wakkerder en hebben we wat over het erf gewandeld en daar trok hij snel naar de grassprietjes, dus wakker was hij wel hihi. Nog even gekeken of het eten lukte en dan maar afscheid genomen. Wel zielig om je, anders zo levendige, paardje zo versuft achter te laten

Nu mag hij 4 dagen geen bit in en vanaf volgende week kunnen we hopelijk weer lekker gaan rijden!
dutske toch