Voor de eerste keer op Beer
- kristelhans
Voor de eerste keer op Beer
Jaaa ik heb vandaag voor het eerst op Beer gezeten..het was fantastisch..magisch en ik wilde er niet meer af.. Ik was wel knetterzenuwachtig maar nu zit ik echt helemaal in een roes! Ik heb foto's en een verhaaltje in Pic's Plaza gezet..
Beeeeerrrr....zucht..liefde!
Beeeeerrrr....zucht..liefde!
Re: Voor de eerste keer op Beer
Leuk zeg!
Foto's kijk ik morgen even, ik ben benieuwd.
Foto's kijk ik morgen even, ik ben benieuwd.

Wat gaaf zeg...ik ga snel bij de fotos kijken..Joh over een tijdje lag je erom als je dagelijks ritten maakt 

- nancy imka
Leuk ik heb je foto's gezien en kan me je vreugde helemaal voorstellen!
meid, wat ben je weer enthousiast! Erg leuk om die big smile van je te zien in PP. Beer is toch wel alles voor jou he?
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Leuk is dat he, heel apart
En jij hebt nog minder lang hoeven wachten dan ik 

Ereplaatsje voor

Superleuk dat je er nu echt op hebt gezeten
Ik ga zo even je foto's bekijken

Ik ga zo even je foto's bekijken

- kristelhans
@ Jankeke: Jaa ik ben FAN van Beer..hij is zo eigenwijs, ondeugend en drammerig soms haha maar ook zooooo lief en een echte goedzak nu hij wat manieren heeft geleerd...Ik heb echt engelen-geduld en dat blijkt ook wel nodig bij dit paard..maar zoals eerder gezegd; we hebben geen haast en ik neem de tijd zodat Beer ook lekker puber kan zijn (want geloof me; daar zit ie nu middenin). Aan het einde van mijn zomervakantie zou ik wel graag een bosritje hebben gemaakt dus dat is een mooi doel om naar toe te werken!
hihihi, het was nog niet helemaal opgevallen dat je idolaat van hem bent :-)
maar euhhh je hebt toch ook een mensenvriend of niet? wat vindt hij er eigenlijk van?
maar euhhh je hebt toch ook een mensenvriend of niet? wat vindt hij er eigenlijk van?
---
- Machteld&Falco
wat gaaf! Heb de foto's gezien, helemaal geweldig 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
- kristelhans
@ Gerritje;
De man vindt het allemaal geweldig voor mij..hij heeft een band waar hij regelmatig mee op tour is (buiten NL) en dat is zijn passie dus hij snapt het helemaal..hij heeft een baan waarbij hij eigenlijk nooit vakantie heeft (eigen bedrijfje) en aangezien ik MEEEGAAA veel vakantie heb (werk in het onderwijs) lost het zich prima op..Voorheen verveelde ik me vaak..vriendinnen werken geen van allen in het onderwijs dus ik heb veel vrij en zij niet..nu is Beer m'n grote hobby en ik heb lekker veel tijd voor hem zonder dat de mensenvriend eronder lijdt..ideaal toch!? Mijn baan is geweldig te combineren met een paardenbeest...ook wel zo fijn voor Beer..
De man vindt het allemaal geweldig voor mij..hij heeft een band waar hij regelmatig mee op tour is (buiten NL) en dat is zijn passie dus hij snapt het helemaal..hij heeft een baan waarbij hij eigenlijk nooit vakantie heeft (eigen bedrijfje) en aangezien ik MEEEGAAA veel vakantie heb (werk in het onderwijs) lost het zich prima op..Voorheen verveelde ik me vaak..vriendinnen werken geen van allen in het onderwijs dus ik heb veel vrij en zij niet..nu is Beer m'n grote hobby en ik heb lekker veel tijd voor hem zonder dat de mensenvriend eronder lijdt..ideaal toch!? Mijn baan is geweldig te combineren met een paardenbeest...ook wel zo fijn voor Beer..
Ik ben beer fan, en Andy ook