Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Jet&Erna
Bericht
door Jet&Erna » vr 26 jun 2009, 12:30
en Yvonne ben je er nog of ondertussen opgegeten door de dazen?
Is je brouwsel gelukt?
Van de week Bremse Bremsen gekocht- rib uit mijn lijf bij wijze van. wat is die fles duur zeg

Alleen om mijn paarden een plezier te doen om van de dazen af te zijn tijdens onze bosritten is niets te duur. Maar dan moet het spul wel werken!
De Drentse dazen halen hun neus er voor op en gaan net zo lief als voorheen op de paarden af. Dat wordt alsnog als ingepakte burka te paard het bos in gaan.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
-
Jankeke
Bericht
door Jankeke » vr 26 jun 2009, 15:40
Jet&Erna schreef:Van de week Bremse Bremsen gekocht- rib uit mijn lijf bij wijze van. wat is die fles duur zeg

Alleen om mijn paarden een plezier te doen om van de dazen af te zijn tijdens onze bosritten is niets te duur. Maar dan moet het spul wel werken!
De Drentse dazen halen hun neus er voor op en gaan net zo lief als voorheen op de paarden af. Dat wordt alsnog als ingepakte burka te paard het bos in gaan.
Ik durf haast niet buiten in het bos te gaan rijden met die dazen. het is idd duur spul en je moet het er dik opsmeren/spuiten. Anders werkt het nog niet. Een vliegendeken is ook onontbeerlijk. Ik heb nu steeds een wolk van bremse"parfum" achter me hangen, mensen trekken een vies gezicht achter ons.
(kun jij met de bremse sproeikop sproeien? Bij mij komt er alleen een harde straal uit)
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.