De plek waar ik stond was super, alleen de eigenaar zelf niet. Toen bekend werd dat ik per 1 juli mocht "oprotten" en ik bij de eerste plek werd afgewezen stond ik met mijn handen in het haar. Wat nu?!? Andere opties waren er niet, dus stond op het punt ze te verkopen. Ik mijn moeder opgebeld en die wist nog 1 plek waar ze misschien wel konden staan.
Vorige week een gesprek gehad, en hij wou mij graag uit de brand helpen. Hij vertelde dat die jarenlang met shetlanders heeft gefokt en hij goed op kon schieten met een ras dat sober gevoerd moet worden om ze netjes te houden.
Afgesproken dag van te voren te bellen als ik ze kwam brengen, en ik heb de leuke taak op mij gekregen om af en toe mee te helpen in het verzorgen van de honderden kalfjes die daar rondlopen

Vanavond was het dus zo ver. Eerst Cunna en toen Moods.. Cunna liep erg netjes de trailer op, jammer vond ik wel dat een stalgenoot haar hand op dr kont legde en ging duwen want dat was echt overbodig. Cunna kan het heel goed zelf! Heb er ook wat over gezegt..
Moods was erg ontdaan, we hebben ze 1 voor 1 vervoerd met een 1 paards trailer. Mijn moeder bleef bij Moods terwijl wij cunna wegbrachten. Moods was in de war toen ik met hem richting trailer liep. Eerst vriendinnetje weg, nu ik weg? Na lang nadenken, snuffelen aan cuns poep nam die toch een stap de klep op. Toen was het lange nadenken, nog langer snuffelen. Plots, uit het niets ging er een knop om en liep die zo de trailer in. KNAPPE VENT!!!!
Daar aangekomen stapte die keurig mee langs die enge kalverstallen. Eenmaal Cunna in het zicht was het weer Moods.. Los gelaten, en samen gingen ze zoals het hoort.. ETEN!
Foto's komen dalijk in pics plaza.
Liefs,
Mieke