Vrijdagmiddag ben ik voor het eerst op Wendrika gaat zitten. Ik wilde dat eigenlijk zaterdag pas doen dus was er helemaal niet op voorbereid.
Een halsterhoofdstel een bustrensje kunnen lenen van een vriendin van mij en zonder zadel erop. Ik kon gewoon niet meer wachten om haar aan te voelen.
Nou het voelde geweldig!!!

Het meisje is zo meewerkend! In het begin vond ze het nog wel een beetje spannend, want die kleine zette heel de bak op stelten natuurlijk

Het clowntje van de familie!

Die had het ook reuze naar zijn zin! Die is helemaal los gegaan in de bak! Springen,keihard galopperen, bokken, hinniken

hij heeft alles gedaan! haha!
Een vriendin van mij heeft ook een filmpje gemaakt zodra ik die heb zal ik hem hier neerzetten!
Daarna was hij wel erg moe! Hij is neergeploft in de wei en is niet meer opgestaan

hahaa!
Zaterdag er weer opgeweest, nu met zadel en goed hoofdstel

Wendie vond het allemaal wel best. Het leek wel of ze nu wist dat die kleine nergens heen kon. Ze was al stukken rustiger dan vrijdag. Was zo trots op haar!

Ze werkte nog meer mee dan de dag daarvoor. Ze kon haar aandacht er wat makkelijker bij houden, alleen af en toe riep ze Fjelldal even terug die na een tijdje de grassprieten naast de bak gevonden had.
Wat tja...het is en blijft een fjord
Na gister had hij het ook wel gezien en is hij alleen in het begin gek gaan doen en daarna is hij gaan eten.
Wendie moet wel weer een beetje in conditie komen, maar daar gaan we langzamer hand aan werken. Komt helemaal goed!

Fjelldal heeft het super naar zijn zin! Hij word steeds stoerder en gaat steeds veder bij zijn mama vandaan ook al vind ze dat niet altijd even geslaagd met gevolg een kapot halster

Hij krijgt onderaan zijn manen en staart al een beetje zwart

Hij is ook groot aan het worden. Ik zie hem nu groeien! Zal morgen mijn camera gelijk weer meenemen om jullie ook mee te laten genieten.
Sorry voor het lange verhaal, maar ben zo blij,trots en noem het allemaal maar op!!!!

hihihi!
p.s Ik zei eerst heel stoer dat Fjelldal verkocht ging worden, maar dat gaat echt niet meer gebeuren! Zowel Wendrika als Fjelldal hebben hier de hartjes van mijn moeder en mij gestolen! Wendie met haar geweldige ogen en sprekend koppie! Toppaardje!

En Fjelldal met zijn acties

die past gewoon helemaal bij ons.
We hadden al iemand op stal die hem wilde kopen, want ze had gehoord dat we hem wel wilde doen toen heb ik gauw gezegd dat hij niet weg gaat