Nieuw pennymeisje voor Red Bull
- melle_odet
Re: Nieuw pennymeisje voor Red Bull
fijn dat je nu weer een leuke versorgster hebt gevonden!
hopelijk gaat het nu wel goed!
hopelijk gaat het nu wel goed!
Quitte is the best!
Leuke oplossing zo! Kan me wel voorstellen dat je het even gehad hebt met de bijrijders. Ik heb er ook de nodige versleten, maar uiteindelijk blijkt steeds maar weer dat het niks waard is. Er is altijd gezeur. Ze kunnen niet, willen niet, komen niet, zeggen na een paar keer af etc. Nee hoor, ik ben voorlopig ook genezen.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Hoho voordat het de verkeerde kant op gaat. Janneke en Manuela waren wel hele goede hoor 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Leuk hoor dat je een nieuwe hebt gevonden en dat het er goed uit ziet! 
Hopelijk gaat het over een tijdje nog steeds goed.

Hopelijk gaat het over een tijdje nog steeds goed.
Fijne rijmomenten toegewenst voor jou en Ulvy en RB en verzorgster. Hopelijk is zij een blijvertje. Gaat zij nou met RB in de bak rijden en jij nog af en toe in de bossen? Dat zou helemaal een prima oplossing zijn, zeker nu ik lees dat je niet zo'n bakruiter bent en RB af en toe hetzelfde gedrag vertoont al Vlin.....de turbo erop.... (ik geniet trouwens ook meer van bos dan van bak). Geniet van de dingen die nog lukken, doe ik ook en zo blijft het leuk en worden de dingen geen moeilijke opgaven!!!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Volgens mij is dit de een super oplossing!
RB verstop je maar, want je gaat het volgens mij druk krijgen
RB verstop je maar, want je gaat het volgens mij druk krijgen

Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
ik hoop dat jullie vele uren samen kunnen genieten van RB en Ulvy 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ja zij rijdt op de wei (heb geen bak) en ik blijf gewoon buiten rijden. Alleen bij regen ga ik met haar naar buiten. (ik op de fiets zij op RB)Jankeke schreef:Fijne rijmomenten toegewenst voor jou en Ulvy en RB en verzorgster. Hopelijk is zij een blijvertje. Gaat zij nou met RB in de bak rijden en jij nog af en toe in de bossen? Dat zou helemaal een prima oplossing zijn, zeker nu ik lees dat je niet zo'n bakruiter bent en RB af en toe hetzelfde gedrag vertoont al Vlin.....de turbo erop.... (ik geniet trouwens ook meer van bos dan van bak). Geniet van de dingen die nog lukken, doe ik ook en zo blijft het leuk en worden de dingen geen moeilijke opgaven!!!!
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift