Maar zaterdag zijn we ze wezen halen! Robin wilde ze eigenlijk eerst komen brengen, maar had het hartstikke druk. We konden zijn trailer gebruiken dus hebben we ze opgehaald!

Ik vind het nog steeds wel heel onwerkelijk, maar het geen me een fijn gevoel dat ze lekker op het land staan in Rockanje.
Gister toen we aankwamen zijn ze eerst even naar een klein stukje land gegaan met zijn 2e, want ze wilde eerst even kijken hoe dat ze een beetje waren. Dat ging helemaal super!:D
Ik Patricia nog even lekker gepoetst en natuurlijk even Wen en Fjell laten zien. Nou Fjell die vond ze wel wat :p
Daarna heb ik Patricia weer lekker bij haar vrienden in de wei gezet.
Me moeder had tompoesen en beschuit met (blauwe) muisjes meegenomen voor onze nieuwe aanwinst + die kleine. Dus even lekker gesnoept en ben toen weer gaan kijken. Ik vind het nog zo onwerkelijk dat ze van mij zijn. Maar heb wel een rustiger gevoel dan van de week.
Vandaag gingen ze bij de groep: Een merrie met veulen = Kelly en Kitty en 4 ouwe ruintjes.
Het gaat echt super goed en ze hebben het alle 2 heel erg naar hun zin!!! Ze hebben lekker alle 2 + de groep gek gedaan in de wei en de benen gestrekt.
Fjelldal werd vandaag zefs heel erg stoer en ging een heel stuk bij zijn moeder vandaan! Helemaal spingen, bokken, rennen

Ben nu de foto's op me PC aan het zetten en die zullen jullie ook vast en zeker wel zien!

Edit: Foto's staan er!