Update van Patricia

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
ki-m-m-ie
Contacteer:

Update van Patricia

Bericht door ki-m-m-ie » zo 03 mei 2009, 13:43

De laatste tijd heb ik het echt onwijs druk gehad met me werk, paarden enz. En dan ook nog een computer die zei doe het zelf maar.
Ik heb hier ook al een tijdje niet meer opgezetten dus vandaar even deze update.
Vanaf vrijdag is Patricia verhuist naar Rockanje. Ze heeft het nu al onwijs naar haar zin!! :)) ik ben echt heel blij dat we dit gevonden hebben! :))
Er word zo verschrikkelijk goed op haar gelet (ook op de andere paarden hoor:P)
Ze stond eerst aan de voorkant op de wei, maar elke keer als er mensen kwam was ze er onrustig voor het hek. Ze trok toen ook heel erg naar de fjorden in de andere wei. Ze stond op een mega stuk land dus ze had veelste veel met haar been gedaan. Gister stond ze dus met een pijnlijk dik been. Maar geen probleem ze keken eerst hoe ze het vond met een andere fjord erbij. Die werd uit een het andere land daarbij gezet, maar toen was ze nog steeds onrustig als er mensen kwamen. En omdat ze gister ook weer een pijnlijk, dik been had hebben ze haar vandaag op een stuk kleiner land gezet dat ze niet meer als een gek los kan gaan en samen met een andere fjord. Nou dat is helemaal haar vriend nu. Ze staat nu aan de achterkant en heeft het helemaal naar haar zin. Ze zijn het nu aan het opbouwen, maar straks gaat ze 24/7 het land op met de andere. ik wilde haar lekker gaan poetsen vandaag, maar heb haar na 5min maar weer terug gezet, want ze liepen alleen maar te gillen naar elkaar en waren onrustig. Ook geen fijn idee. Dus mevrouw heeft het wel gevonden samen met haar nieuwe fjordenvriend. ik zal snel proberen foto's te plaatsen.

Ook hebben we een vervolg afspraak met de kliniek gemaakt. 15 Mei moeten we terug op controle dus ben benieuwd.
Veder zijn we nu flink veder aan het sparen, want tja het rijden mis ik toch wel heeel erg. En de kans is gewoon klein dat ik nog echt op haar kan rijden. dus binnenkort gaan we op fjordenjacht:)

Dit was weer even een kleine update, ik hoop nu weer wat vaker on-line te zijn,want zo te zien heb ik aardig wat in te halen :)

Groetjes Kim en Patricia
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
lauraatje

Re: Update van Patricia

Bericht door lauraatje » zo 03 mei 2009, 14:16

Nu staat ze dus lekker op een ander plekkie op het land?
Hoop dat ze toch wat geneest; in ieder geval pijnloos wordt!
Fran

Bericht door Fran » ma 04 mei 2009, 17:24

Fijn dat het naar dr zin heeft. Hopelijk knapt ze wat op!
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
Viv

Bericht door Viv » di 05 mei 2009, 05:57

Sterkte op de kliniek, sta je nu bij Kraaieveld oid? Die fjordenfokker?
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » wo 06 mei 2009, 06:26

Fijn zo'n stal :) Ik zou ze wel af en toe uit elkaar halen. Dan gillen ze maar, maar anders worden het van die klef en klevers.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Kelly

Bericht door Kelly » wo 06 mei 2009, 06:28

Oww jeetje.. haha ook een Larsto tik denk ik.
Als Taco even in de koppel heeft gestaan vind hij het ook niet leuk als hij eruit moet.

Succes bij de DA.
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » wo 06 mei 2009, 08:48

oke even een tegenvaller maar daarna beter dus! Maar idd soms wel even uitelkaar hoor anders valt er geen land mee te bezeilen straks!

Viv, ze staat bij de anna hoeve in rockanje rusthuis/ enkele pensionstallen
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
ki-m-m-ie
Contacteer:

Bericht door ki-m-m-ie » vr 08 mei 2009, 20:51

Ik heb haar er gister ook uit gehaald en toen gilde ze al veeel minder. Als of ze wist dat ik haar toch weer terug ging zetten. Ze heeft maar 2x gegild dus gaat al vele malen beter :)

@ kelly haha ja ik denk het :P zwaan kleef aantjes :P hahaha! In juni moet ik afrijden voor me rijbewij en als ik geslaagd ben kom ik snel een keertje tacotje knuffelen.
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Plaats reactie