Vandaag had ik weer crossles en ik dacht zo Yessie mee te nemen, omdat dat de vorige keer zo onwijs goed ging.
Tja het begon al natuurlijk ermee dat Do bij mij in de les zat en wanneer do op de cross les is met Sjol dan regent het

. Leuk om samen te rijden

.
Maar met losrijden dacht mijn pony goh wat een lekker zand en die ging tijdens een inhaalmanouvre van een shire (uhh ja in galop

) plat liggen. Met als gevolg dat ik gelanceerd werd naar het zand en zonder schade de leskon hervatten. (Uhh haal wel even dat zand van je kont wat dat gaat schuren met je tuig'' oke oke'').
Waarna we best lekker hebben gereden tot we eigenlijk een parcoursje moesten doen (Yessie was niet zo attent vandaag).
Het ging goed tot een dikke boomstam die ze echt niet sprong, banden die ze niet sprong en toen achter de shire aan wel!
Jeeh

Maar achter de shire aan weigerde ze de steil,

die ze na een paar keer proberen toch ineens maar wel sprong en hoe veel te hoog! Dus ik zittende in een dressuurzadel landde op haar nek, op de een of andere manier was het boem zand... Auw. Mijn heup voelt niet meer zoals vanmorgen en mijn schouder ook al niet!
Paard in het zand, baas in het zand 'wij staan quitte'!
De hindernissen daarna heeft ze wel weer een paar keer gesprongen.
Leuk hoor dat crossen

.