Wij staan quitte!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Roosjuh

Wij staan quitte!

Bericht door Roosjuh » zo 03 mei 2009, 12:30

Vandaag had ik weer crossles en ik dacht zo Yessie mee te nemen, omdat dat de vorige keer zo onwijs goed ging.

Tja het begon al natuurlijk ermee dat Do bij mij in de les zat en wanneer do op de cross les is met Sjol dan regent het :+ :P. Leuk om samen te rijden :j.

Maar met losrijden dacht mijn pony goh wat een lekker zand en die ging tijdens een inhaalmanouvre van een shire (uhh ja in galop :j) plat liggen. Met als gevolg dat ik gelanceerd werd naar het zand en zonder schade de leskon hervatten. (Uhh haal wel even dat zand van je kont wat dat gaat schuren met je tuig'' oke oke'').

Waarna we best lekker hebben gereden tot we eigenlijk een parcoursje moesten doen (Yessie was niet zo attent vandaag).

Het ging goed tot een dikke boomstam die ze echt niet sprong, banden die ze niet sprong en toen achter de shire aan wel!

Jeeh *o/* Maar achter de shire aan weigerde ze de steil, := die ze na een paar keer proberen toch ineens maar wel sprong en hoe veel te hoog! Dus ik zittende in een dressuurzadel landde op haar nek, op de een of andere manier was het boem zand... Auw. Mijn heup voelt niet meer zoals vanmorgen en mijn schouder ook al niet!

Paard in het zand, baas in het zand 'wij staan quitte'!

De hindernissen daarna heeft ze wel weer een paar keer gesprongen.
Leuk hoor dat crossen :P.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Amber_

Re: Wij staan quitte!

Bericht door Amber_ » zo 03 mei 2009, 12:56

Haha dat is minder, hopelijk snel minder pijn !
Maar wel stoere Ponie hoor :))
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Amreen

Bericht door Amreen » zo 03 mei 2009, 19:51

Ach gossie schatjes toch, hopelijk hebben jullie morgen niet teveel last. Ik wil met jou aan een touwtje ook best een stukje wandelen morgen hoor Roos :+
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » di 05 mei 2009, 08:49

Arme ziel, ondertussen al wat verder utigedeukt??

Tja, die eerste plof was overmacht, aangezien Yessie erbij ging liggen.
Vond dat commentaar van Michiel ook wel grappig, zand eraf, anders gaat dat schuren.....

Die 2e was botte pech, je bleef nog een tijdje zitten voor het zadel, maar ja, bij het afremmen van Yessie werd het exit.

En van die regen... sorry, maar het was al minder erg dan de vorige keren
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Plaats reactie