Dag Elvis..
Re: Dag Elvis..
Gelukkig kun je Elvis wel blijven volgen, dat lijkt me in elk geval al heel fijn! Al is er nu natuurlijk wel een leeg plekje in de wei...afscheid nemen is nooit leuk!
Zal met Imca en Elvis wel wat meevalen, geloof dat Eachann nu al heel wat meer bijtplekken heeft van Tea, hihi.. Nogal hardleers..
Elvis zal ook niet echt opkijken van een beet meer of minder na bijna een jaar met Eachann te hebben gelopen.. Zoals iedereen die hier is geweest wel heeft gezien, dat is nogal een bijtertje, hihi.. Elvis liep erg vaak met zijn broertje aan zijn nek hangend, hihi..
Het is hier in de wei ineens wel erg rustig..
Elvis zal ook niet echt opkijken van een beet meer of minder na bijna een jaar met Eachann te hebben gelopen.. Zoals iedereen die hier is geweest wel heeft gezien, dat is nogal een bijtertje, hihi.. Elvis liep erg vaak met zijn broertje aan zijn nek hangend, hihi..
Het is hier in de wei ineens wel erg rustig..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Nooit makkelijk, maar je kunt nou eenmaal niet alles houden. Hij heeft een superhuisje 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Afscheid nemen is nooit leuk! Gaat nu ineens allemaal wel heel snel dan zeker.. Maar volgens mij heeft ie een goed plekje gekregen, en zullen we hem hier vast nog wel eens zien verschijnen.
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)