PERFECTE OPLOSSING !! :D
PERFECTE OPLOSSING !! :D
Ow ik ben er helemaal hierperdepiep van!!!
We hebben hier in rockanje een rusthuis voor paarden. Voor allerlei soorten, maten en leeftijden!
Ik zat er al iets eerder aan te denken, maar wilde er toch wel wat meer informatie over.
Ze gaan elke dag even naar buiten, om de 2 dagen worden ze gemest, zomers staan ze dag en nacht op de wei, je betaald (volgens mij en anders ligt het in de buurt) 155 incl 6 x ontwormen in het jaar. Je hebt alleen dan nog kosten voor het enten en de hoefsmid, ik ben elke dag welkom! Nou wat wil je nog meer?! en wat wil Patricia nog meer?!
Tja..het is wel WEER verhuizen. Maar daar kan ze tenminste lekker paard zijn! Want dit is ook niks zoals het nu gaat. We gaan ook het mooie weer weer te gemoed dus ik heb er wel vrede mee. Want kan zo nog jaren van me meisje genieten, maar dan op een andere manier!
Ik denk dat dit de beste oplossing is! Als ze eventueel nog gedekt gaat worden (waarschijnlijk volgend jaar, want dit jaar trek ze waarwschijnlijk niet ivm die pees die dan nog te zwak is) kan dat ook gewoon daar en als het zo mag zijn dat het zo goed komt dat ik er weer op kan is er ook een bak tot mijn beschikking, mooie uitrij mogelijkheden.
Dus in mijn ogen de ideale oplossing voor de situatie waar ik in zit.
We hebben hier in rockanje een rusthuis voor paarden. Voor allerlei soorten, maten en leeftijden!
Ik zat er al iets eerder aan te denken, maar wilde er toch wel wat meer informatie over.
Ze gaan elke dag even naar buiten, om de 2 dagen worden ze gemest, zomers staan ze dag en nacht op de wei, je betaald (volgens mij en anders ligt het in de buurt) 155 incl 6 x ontwormen in het jaar. Je hebt alleen dan nog kosten voor het enten en de hoefsmid, ik ben elke dag welkom! Nou wat wil je nog meer?! en wat wil Patricia nog meer?!
Tja..het is wel WEER verhuizen. Maar daar kan ze tenminste lekker paard zijn! Want dit is ook niks zoals het nu gaat. We gaan ook het mooie weer weer te gemoed dus ik heb er wel vrede mee. Want kan zo nog jaren van me meisje genieten, maar dan op een andere manier!
Ik denk dat dit de beste oplossing is! Als ze eventueel nog gedekt gaat worden (waarschijnlijk volgend jaar, want dit jaar trek ze waarwschijnlijk niet ivm die pees die dan nog te zwak is) kan dat ook gewoon daar en als het zo mag zijn dat het zo goed komt dat ik er weer op kan is er ook een bak tot mijn beschikking, mooie uitrij mogelijkheden.
Dus in mijn ogen de ideale oplossing voor de situatie waar ik in zit.
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Patricia

Re: PERFECTE OPLOSSING !! :D
Maar dat zo'n rusthuis zoals in Soest? want dan is het paard meer van die stichting volgens mij, en staat je paard daar dus op rust en kun je er ook volgend jaar niet meer aan de slag.
Maar zoals ik het bij jou lees is het gewoon een pensionstalling, waar ze ook naar buiten staan. (kon ze bij je oude stalling niet naar buiten dan?)
Iedergeval, heel veel plezier en succes daar!
Maar zoals ik het bij jou lees is het gewoon een pensionstalling, waar ze ook naar buiten staan. (kon ze bij je oude stalling niet naar buiten dan?)
Iedergeval, heel veel plezier en succes daar!
@ fran
Het is wel een echt rusthuis. In princiepe zou je je paard daar ook neer kunnen zetten en er geen omijken meer naar hebben. Er staan veel oudjes en paarden die was mankeren en daardoor niet meer bereden kunnen worden. Patricia blijft gewoon van mij en hun hebben er veder niks over te vertellen. Het is heel breed daar en alles is bespreekbaar. Ze hebben 2 bakken waar je je paard in los kan gooien en 1tje is er ook in voormaat van een rijbak. Een vriendin van mij gaat er in juni heen met haar fjordje omdat die al wat meer op leeftijd begint te raken en ze er iets minder tijd voor heeft. Als ze wil kan ze daar gewoon rijden als ze er wil.
Ze kan nu wel naar buiten, maar alleen zomers.
Het is wel een echt rusthuis. In princiepe zou je je paard daar ook neer kunnen zetten en er geen omijken meer naar hebben. Er staan veel oudjes en paarden die was mankeren en daardoor niet meer bereden kunnen worden. Patricia blijft gewoon van mij en hun hebben er veder niks over te vertellen. Het is heel breed daar en alles is bespreekbaar. Ze hebben 2 bakken waar je je paard in los kan gooien en 1tje is er ook in voormaat van een rijbak. Een vriendin van mij gaat er in juni heen met haar fjordje omdat die al wat meer op leeftijd begint te raken en ze er iets minder tijd voor heeft. Als ze wil kan ze daar gewoon rijden als ze er wil.
Ze kan nu wel naar buiten, maar alleen zomers.
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Patricia
Paarden(sport)massage
Wendrika

Patricia

Klinkt goed! Heel veel geluk daar 

Ik weet het, ik heb daar ook gekeken voor mijn pony's. Die gaan er wellicht in de toekomst ook heen.
Maar in de winter gaan ze maar eens in de 2 of 3 dagen los he? Dus dan moet je wel zelf gaan.
MAar dan sta je vlakbij kim
kunnen we wel eens samen gaan mennen met Yuur!
Maar in de winter gaan ze maar eens in de 2 of 3 dagen los he? Dus dan moet je wel zelf gaan.
MAar dan sta je vlakbij kim

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Denk dat dit een hele goed oplossing is inderdaad
Zo kan ze toch lekker tot rust komen en toch genieten van alles
Je doet er goed aan om dit te doen meid.
He en heb je zin in een ritje Filou staat wel voor je klaar hoor je geeft maar een gilletje.
Zo kan ze toch lekker tot rust komen en toch genieten van alles
Je doet er goed aan om dit te doen meid.
He en heb je zin in een ritje Filou staat wel voor je klaar hoor je geeft maar een gilletje.
Save a Horse,Ride a Cowboy
Filou x Salento= Kai
Filou x Salento= Kai
Klinkt super Kim...!
Kom je trouwens nog de 29de wel naar de meeting (zonder paard)?
Kom anders gezellig gewoon een keer bij mij en Taacje langs
Kunnen we weer eens bijkletsen.
Kom je trouwens nog de 29de wel naar de meeting (zonder paard)?
Kom anders gezellig gewoon een keer bij mij en Taacje langs

Kunnen we weer eens bijkletsen.

- nancy imka
Maar mag Patries wel los dan momenteel? Wel een goed idee van jou! Ik heb ook eens gekeken voor een rusthuis voor Imka maar voor mij was ht toen niks daar!
Nu maar hopen dat het wat is daar voor jullie!
Nu maar hopen dat het wat is daar voor jullie!
Oke heel wat anders idd. maar het is niet alleen een rusthuis he! Je kunt ok voor gewone stalling daar terecht. Ik heb daar 3 jaar geleden contact gehad maar is het niet geworden.
Hoop dat het jullie ding is daar en dat patries er rustiger wordt.
wel veel reistijd ebij, zie je er niet tegen op?
Hoop dat het jullie ding is daar en dat patries er rustiger wordt.
wel veel reistijd ebij, zie je er niet tegen op?
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Klinkt goed!
Hoop dat ze daar lekker kan opknappen.
Hoop dat ze daar lekker kan opknappen.
@ carolien
Ik wil er zoiezo elke dag heen. In het begin word even moeilijk, want ik heb me rijbewijs nog niet. Maar als alles zo gaat zoals het nu gaat kan ik volgens mij rijinstructeur in meis afrijden
en nou maar hopen dat ik in 1x slaag
haha!
Klinkt super caro! gaan we zeker doen!
@ Alinde
Dank je voor het aanbod! Gaan we doen!
@ Kelly
Ik wilde wel nog komen, maar moet idd nu even kijken met vervoer. Mijn mams had het erover om dat te gaan en even lekker te wandelen met de hondjes.
En anders spreken we een ander keertje af om bij te kletsen en taac te knuffelen
@ nancy imka
Ik vind van wel, want dit gaat zo niet langer. Patricia ziet en nu een stuk ongelukkiger uit sinds ze zo lang op stal staat (logisch) en ze is met stappen ook bijna niet meer te houden. dat is gewoon niks voor haar.
@ Joyce
Als die reistijd mijn paard gelukkiger kan maken heb ik het er zeker voor over!
Jongens wat een heerlijke tijd ga ik te gemoed!!
Tries die lekker paard gaat zijn en die ik gewoon nog steeds kan vertroetelen! Afspraak maken voor Yuri knuffelen en mennen!
Afspraak maken voor Taacje knuffelen en bijkletsen!
Filou die voor me klaar staat!
Meiden allemaal bedankt! Ik kom zeker afspraken maken!!!
Ik wil er zoiezo elke dag heen. In het begin word even moeilijk, want ik heb me rijbewijs nog niet. Maar als alles zo gaat zoals het nu gaat kan ik volgens mij rijinstructeur in meis afrijden

Klinkt super caro! gaan we zeker doen!
@ Alinde
Dank je voor het aanbod! Gaan we doen!
@ Kelly
Ik wilde wel nog komen, maar moet idd nu even kijken met vervoer. Mijn mams had het erover om dat te gaan en even lekker te wandelen met de hondjes.

@ nancy imka
Ik vind van wel, want dit gaat zo niet langer. Patricia ziet en nu een stuk ongelukkiger uit sinds ze zo lang op stal staat (logisch) en ze is met stappen ook bijna niet meer te houden. dat is gewoon niks voor haar.
@ Joyce
Als die reistijd mijn paard gelukkiger kan maken heb ik het er zeker voor over!
Jongens wat een heerlijke tijd ga ik te gemoed!!

Afspraak maken voor Taacje knuffelen en bijkletsen!
Filou die voor me klaar staat!
Meiden allemaal bedankt! Ik kom zeker afspraken maken!!!

Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Patricia
Paarden(sport)massage
Wendrika

Patricia

Dat klinkt als een zeer goede oplossing!
Hpen dat ze het er goed naar der zin gaat hebben.
Hpen dat ze het er goed naar der zin gaat hebben.
ik zie het ook meer als een pensionstalling, tenslotte betaal je er voor.
In soest doe je afstand van je paard en heb je ook geen kosten meer.
op deze manier kan je net zo goed blijven waar je bent, tenzij je nu natuurlijk meer betaald.
op deze manier kan je net zo goed blijven waar je bent, tenzij je nu natuurlijk meer betaald.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Dat is idd wat je noemt een superoplossing voor beide partijen. jij blij en je Patricia kan haar rust vinden om op krachten te komen. Wat fijn dat het zo nog goed komt!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Het gaat er niet om of ik er kosten aan heb ja of nee, maar op de stal waar ze nu staat kan ze in de winter niet naar buiten en omdat ze nu bezig zijn met de weilanden ivm met verbouwingen ofzo ligt een deel van de weilanden open en weten ze nog niet hoe ze het gaan indelen. Met Patricia kan niks meer gedaan worden en ik vind het sneu dat ze anders 24 uur op stal staat. Ze kan daar lekker paard zijn.Vera schreef:ik zie het ook meer als een pensionstalling, tenslotte betaal je er voor.
Op de stal waar ik nu sta gaat het ook niet meer. Patricia danst boven me hoofd uit, slaat heel haar hoeven kapot tegen de stal deur aan, word onrustig als haar vriendinnetje ook maar een poging maakt om de stal uit te gaan. Dat gaat zo veder echt niet. Dat is nog slechter voor de genezing.
Dit lijkt mij de perfecte oplossing voor Patricia en voor mij.
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Patricia
Paarden(sport)massage
Wendrika

Patricia

oh vandaar. Het maakt dus eigenlijk niet zo veel uit dat het om een rusthuis gaat, als ze lekker naar buiten kon, was je waarschijnnlijk lekker blijven staan.ki-m-m-ie schreef:Het gaat er niet om of ik er kosten aan heb ja of nee, maar op de stal waar ze nu staat kan ze in de winter niet naar buiten en omdat ze nu bezig zijn met de weilanden ivm met verbouwingen ofzo ligt een deel van de weilanden open en weten ze nog niet hoe ze het gaan indelen. Met Patricia kan niks meer gedaan worden en ik vind het sneu dat ze anders 24 uur op stal staat. Ze kan daar lekker paard zijn.Vera schreef:ik zie het ook meer als een pensionstalling, tenslotte betaal je er voor.
Op de stal waar ik nu sta gaat het ook niet meer. Patricia danst boven me hoofd uit, slaat heel haar hoeven kapot tegen de stal deur aan, word onrustig als haar vriendinnetje ook maar een poging maakt om de stal uit te gaan. Dat gaat zo veder echt niet. Dat is nog slechter voor de genezing.
Dit lijkt mij de perfecte oplossing voor Patricia en voor mij.
Muis Keurmerrie!