hahaha, krijgt ie te weinig te eten dat ie plastic moet gaan uitproberen??????
nee zonder gekheid, schrikken natuurlijk, maar hij bewijst wel dat ie echt een echte gele is!
Hap slik......
Re: Hap slik......
Schrikken! Gelukkig goed afgelopen, een van onze geiten heeft een keer een halve wasknijper(zo eentje waar het veertje van gesprongen is) op gegeten, mijn moeder zag het, en ging er achteraan, (te komisch), ze leeft nog steeds, dus het zal wel goed gekomen zijn, maar de wasknijper (van hout) nooit meer terug gevonden.
lekkere actie cadiz ... hij denkt ook geen bitje in me mond doe mij maar palstic dan
Wat er zowel allemaal in spark zijn pens begeeft geen idee , denk ook niet dat ik alles wil weten wat die opevroten heeft in 12 jaar tijd
Alleen vorig jaar dan voor het eerst ermee in utrecht gestaan omdat mister bolle Zuuring op had gegeten en daardoor toch echt een leververgiftiging had .
dummy .
men zegt vaak echt een fjorden actie .....maar crash hier doet er niet voor onder vreet ook alles wat los en vast zit ... en dat is een Quarterxtrakhener

Wat er zowel allemaal in spark zijn pens begeeft geen idee , denk ook niet dat ik alles wil weten wat die opevroten heeft in 12 jaar tijd

Alleen vorig jaar dan voor het eerst ermee in utrecht gestaan omdat mister bolle Zuuring op had gegeten en daardoor toch echt een leververgiftiging had .
dummy .
men zegt vaak echt een fjorden actie .....maar crash hier doet er niet voor onder vreet ook alles wat los en vast zit ... en dat is een Quarterxtrakhener

nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
- Melanie&Fjordy
Och, ik zou me geen raad weten bij zo iets! Gelukkig kreeg je het nog net te pakken!!