aha sparks is braaf maar wel met zijn tween
aha sparks is braaf maar wel met zijn tween
Zo vanmorgen belde jetske of ik al wakker was ...ik uh na ja wel wakker maar lag nog met de honden en katten op bed te spelen en knuffelen ..dus ik zo a na ik kan me wl aankleden
dus daarna naar het dorp gegaan broodje gehaald en onderbroeken .
Daarna doorgereden naar stal ..ik had niks bij me geen jas geen handschoenen en geen shag
even uitgemest en het was zulk mooi rij weer .. dus jetske haar man gebeld of die de kleine kon ophalen dat wij nog ff konden rijden .
Dus zogegzegd zo gedaan .
Beide cap op opstappen en eerst kavelpad want ze waren al een tijdje niet gereden ze liepen flink door maar waren wel uhm vrij rustig , en we besloten langs de weg te gaan
Jolita wou dus niet voorop en spark wel maar jolita hield spark alleen bij in draf hah ja spark stapt erg snel en is een stuk groter als jolita dus dat wil wel .
Nou eerst de enne kant op maar we waren vergeten dat rocky daar stond en die zag ons al dus snel omgedraaid en andere kant opgereden ....
Dat ging goed , aangezien spark echt een trauma aan motors heeft was ik wat angstig toen er drie aankamen dus spark de berm in gestuurd en daar gewoon doorstappen ging super ooo was voor het eerst sinds jarendat die daar normaal bij deed .
nou tractor ook niet eng .. vrachtwagen met veel geluid toch weer even de berm in ...
en uiteindelijk op de terug weggegaan ..toen wou jolita wel voorop haha
maar er kwam een scooter ons tegemoet en ja dat risico naast de weg neem ik niet en we waren er bijna dus ik stapte af .....en wou daarna weer opsappen alleen ik had niet aangesingeld dus ben maar laatste 2 meter terug gelopen haha kwam trouwens nog een scooter aan dus ach .
maar hij was braaf !!
en jolita ook ben echt trots!
normaal ben ik altijd alleen naar buiten en dan is het voor spark allemaal zo eng en zo geen idee en dan heeft die ook maar 1 knop dat is racen .
Maar samen is die super!
kortom ik moet meer samen rijden haha
Maar heb wel genoten
Dus zogegzegd zo gedaan .
Beide cap op opstappen en eerst kavelpad want ze waren al een tijdje niet gereden ze liepen flink door maar waren wel uhm vrij rustig , en we besloten langs de weg te gaan
Jolita wou dus niet voorop en spark wel maar jolita hield spark alleen bij in draf hah ja spark stapt erg snel en is een stuk groter als jolita dus dat wil wel .
Nou eerst de enne kant op maar we waren vergeten dat rocky daar stond en die zag ons al dus snel omgedraaid en andere kant opgereden ....
Dat ging goed , aangezien spark echt een trauma aan motors heeft was ik wat angstig toen er drie aankamen dus spark de berm in gestuurd en daar gewoon doorstappen ging super ooo was voor het eerst sinds jarendat die daar normaal bij deed .
nou tractor ook niet eng .. vrachtwagen met veel geluid toch weer even de berm in ...
en uiteindelijk op de terug weggegaan ..toen wou jolita wel voorop haha
maar er kwam een scooter ons tegemoet en ja dat risico naast de weg neem ik niet en we waren er bijna dus ik stapte af .....en wou daarna weer opsappen alleen ik had niet aangesingeld dus ben maar laatste 2 meter terug gelopen haha kwam trouwens nog een scooter aan dus ach .
maar hij was braaf !!
en jolita ook ben echt trots!
normaal ben ik altijd alleen naar buiten en dan is het voor spark allemaal zo eng en zo geen idee en dan heeft die ook maar 1 knop dat is racen .
Maar samen is die super!
kortom ik moet meer samen rijden haha
Maar heb wel genoten

Re: aha sparks is braaf maar wel met zijn tween
ja dat zeker !
zelfvertrouwen van mij is door de laatste keer dat spark niet langs die koeien durfde en toen over de rietweg heenlipe toch gedaald , met langs de weg rijden .
Maar zo was het wel flink opgelost .
zelfvertrouwen van mij is door de laatste keer dat spark niet langs die koeien durfde en toen over de rietweg heenlipe toch gedaald , met langs de weg rijden .
Maar zo was het wel flink opgelost .
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
het is heerlijk om zo samen te rijden. Dat is hier ook zo met onze paardjes. Trekken aan elkaar op en de wereld is lang zo eng niet meer en de amazones hebben meer lef met buiten rijden omdat die ook op elkaar steunen en al met al zijn de ritten veel leuker
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Hoi, fijn he als het dan zo goed gaat. Ik ken het gevoel zelf ook en ben ook al maanden niet meer alleen met hem de bossen in geweest. Ik ga altijd of met mijn rijmaatje of met iemand op de fiets ernaast. Meestal Marleen want die ziet het stapvoets rijden door de zandverstuivingen als een goede conditie training. Daarbij klets je zelf ook veel waardoor je zelf ook ontspannender op je paardje zit en je je minder bezig houdt met "alle enge dingen om je heen waar Spark eventueel, heel misschien van kan schrikken". Bij mij helpt het goed en het is nog gezelliger ook. (Je bent jammer genoeg wel afhankelijk van een ander en dat vind ik lastig) SUCCES verder met het buiten rijden!!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
ja het alleen rijden zijn we gewend en dat vindik zelf ook fijner ik weet neit waarom ik klets dan heel veel af tegen spark.
maar het vertrouwen door die enne keer is gewoon zo nihil .
en dan erbij dat ik hier weinig tot geen uitrij mogelijkheden heb is toch erg jammer .
maar goed met zijn tweeen ga je verder en dat is wel lekker .
We gaan er gewoon mee door
maar het vertrouwen door die enne keer is gewoon zo nihil .
en dan erbij dat ik hier weinig tot geen uitrij mogelijkheden heb is toch erg jammer .
maar goed met zijn tweeen ga je verder en dat is wel lekker .
We gaan er gewoon mee door
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
- Machteld&Falco
Heerlijk joh, fijn dat je er samen op uit kan met je twee kanjers!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!