Vriendjes vliegles
Vriendjes vliegles
Vandaag goed gemutst naar stal, ben bang dat ik deze verder weinig tijd heb voor uitgebreide bezoekjes aan Uul. Maar vandaag had ik de hele middag voor haar gepland.
Vriendje ging mee, zoals vaker. Haalde Uul uit het land, terwijl ik aan het mesten was. Daarna lekker op mijn gemak aan het poetsen geslagen. Uul was vies van neus tot het puntje van d'r staart. Vriendlief op de achtergron "zo is ze toch wel schoon?" NEE!! Ik had me net voorgenomen om even lekker te gaan tutten en hij wou per slot van rekening zelf mee, dus!
Eenmaal aan het rijden bedacht ik me dat ik misschien wel wat balkjes neer kon leggen. Vriendlief zou wel even opstappen. Zo gezegd zo gedaan....... maar niet heus.. Hij styapte volledig met zijn volle gewicht in de stijbeugel, gevolg: zadel volledig opzij. Opnieuw opgezadeld en even wat uitleg verschaft. Vriendlief zat....... Uul ging braaf lopen, gaat hij "whoooohooooooooo" lopen roepen, panisch werd hij. Uul wist niet wat ze moest met die gillende gozer op d'r rug en zette het op een lopen. Ik zie haar mooi aangalloperen en vriendlief bleef nog aardig zitten. Ze rende recht op me af en stopte aprupt voor mijn neus. Ik pakte de teugel om te voorkomen dat ze zo de lol van het geheel in zag om nog een rondje te gaan. Maar op het moment dat ik de teugel vast had rolde moppie zo links voor me op de grond. Haha zijn eerste val van een paard.
En nu speelt hij de patiënt, het doet écht zeer hoor!! Wat denk je? Dat ik nog nooit gevallen ben? Met vallen en opstaan leer je het. Nee zijn versie is véél spectaculairder!! Hij ging op zijn allerhardst en werd 3 meter gelanceerd, hij vloog over haar hoofd heen en "baf" op de grond.
Mannen................................. ZUCHT!!
Vriendje ging mee, zoals vaker. Haalde Uul uit het land, terwijl ik aan het mesten was. Daarna lekker op mijn gemak aan het poetsen geslagen. Uul was vies van neus tot het puntje van d'r staart. Vriendlief op de achtergron "zo is ze toch wel schoon?" NEE!! Ik had me net voorgenomen om even lekker te gaan tutten en hij wou per slot van rekening zelf mee, dus!
Eenmaal aan het rijden bedacht ik me dat ik misschien wel wat balkjes neer kon leggen. Vriendlief zou wel even opstappen. Zo gezegd zo gedaan....... maar niet heus.. Hij styapte volledig met zijn volle gewicht in de stijbeugel, gevolg: zadel volledig opzij. Opnieuw opgezadeld en even wat uitleg verschaft. Vriendlief zat....... Uul ging braaf lopen, gaat hij "whoooohooooooooo" lopen roepen, panisch werd hij. Uul wist niet wat ze moest met die gillende gozer op d'r rug en zette het op een lopen. Ik zie haar mooi aangalloperen en vriendlief bleef nog aardig zitten. Ze rende recht op me af en stopte aprupt voor mijn neus. Ik pakte de teugel om te voorkomen dat ze zo de lol van het geheel in zag om nog een rondje te gaan. Maar op het moment dat ik de teugel vast had rolde moppie zo links voor me op de grond. Haha zijn eerste val van een paard.
En nu speelt hij de patiënt, het doet écht zeer hoor!! Wat denk je? Dat ik nog nooit gevallen ben? Met vallen en opstaan leer je het. Nee zijn versie is véél spectaculairder!! Hij ging op zijn allerhardst en werd 3 meter gelanceerd, hij vloog over haar hoofd heen en "baf" op de grond.
Mannen................................. ZUCHT!!
"Hersentocht", samen met Ullah 480 km wandelen voor het goede doel zie http://www.facebook.com/hersentocht of http://www.geef.nl/actie/hersentocht
Ullah, v Drageset x vm Solar
Mannen.............ze kunnen ook echt maar een ding tegelijk!!!!
Wel lef van hem dat hij was opgestapt, zou die van mij niet doen.( Ik zie hem al gaan op alco)
Die blijft nog wel even piepen van de "pijn"
Wel lef van hem dat hij was opgestapt, zou die van mij niet doen.( Ik zie hem al gaan op alco)
Die blijft nog wel even piepen van de "pijn"
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Stoer, dat hij erop durfde, maar is dit niet verkeer om?
Jij hoort toch bij hem in de armen te rollen?
Nou, die is de komende dagen beurs.
Toch knap dat hij in iedergeval bij het optrekken bleef zitten,
jammer dat na de acceleratie er ook een moment komt waarbij de wet van de traagheid mee gaat spelen,
op een heftigere manier dan bij het optrekken.
Jij hoort toch bij hem in de armen te rollen?
Nou, die is de komende dagen beurs.
Toch knap dat hij in iedergeval bij het optrekken bleef zitten,
jammer dat na de acceleratie er ook een moment komt waarbij de wet van de traagheid mee gaat spelen,
op een heftigere manier dan bij het optrekken.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Niet alle mannen zijn zo hoor
Gerrit ging er zondag ook er vandoor in volle galop en peter zit hem keurig netjes uit.
We stonden met z'n 2en te kijken met open mond.
Echt zo van;'goed he,ik was er allang afgevallen.....'
Mijn antwoord;'ik ben er ook vanaf gevallen..'
En peet rijd rustig door....al zal die van jouw nog wel even zielig blijven doen.
Tja....sommige mannen......

Gerrit ging er zondag ook er vandoor in volle galop en peter zit hem keurig netjes uit.
We stonden met z'n 2en te kijken met open mond.
Echt zo van;'goed he,ik was er allang afgevallen.....'
Mijn antwoord;'ik ben er ook vanaf gevallen..'

En peet rijd rustig door....al zal die van jouw nog wel even zielig blijven doen.
Tja....sommige mannen......
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Machteld&Falco
Mannen kunnen zoooo zielig zijn als ze wat hebben!
Maar mocht het verhaal bij vrienden ter sprake komen, dan komt uiteraard heel stoer naar boven dat uul heeeel hard gallopeerde, hard ging bokken en hij nog steeds bleef zitten. 20 rondjes door de bak en toen hij zag dat Uul op jou af denderde dat hij zich voor "jouw" veiligheid maar heeft laten vallen zodat hij vanaf de grond Uul d'r teugels kon grijpen en haar tot stilstand kon brengen voor ze jou ondersteboven zou lopen...!
Maar mocht het verhaal bij vrienden ter sprake komen, dan komt uiteraard heel stoer naar boven dat uul heeeel hard gallopeerde, hard ging bokken en hij nog steeds bleef zitten. 20 rondjes door de bak en toen hij zag dat Uul op jou af denderde dat hij zich voor "jouw" veiligheid maar heeft laten vallen zodat hij vanaf de grond Uul d'r teugels kon grijpen en haar tot stilstand kon brengen voor ze jou ondersteboven zou lopen...!

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Nou jouw versie scheelt niet veel van de zijneIlona schreef:Mannen kunnen zoooo zielig zijn als ze wat hebben!

Gisteren belde er id. een vriend en hij was écht ernstig zielig (alsof hij net ontslagen was uit het ziekenhuis ofzo). Ze ging op volle toeren en ik vloog drie meter ver, over haar hoofd heen, zo buiten de bak. Haha, Uul stond net stil naast de bak en door haar snelle stop heeft het misschien geleken alsof het allemaal heel heftig was maar het viel zo reuze mee. Gelukkig had hij geen toeschouwers

Maar wanneer en of hij ooit weer op zal stappen??? Haha mannen ze zijn ook zo voorspelbaar

Maar ik heb gezegd dat hij lekker in beweging moet blijven, das goed voor de doorbloeding

"Hersentocht", samen met Ullah 480 km wandelen voor het goede doel zie http://www.facebook.com/hersentocht of http://www.geef.nl/actie/hersentocht
Whaahhaha, mannen zijn ook zo zielig! Wel lekker dat je nu vrij bent met de hond uitlaten
.

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl

hopelijk dwingt het nu wel meer respect voor de ruiter en wat paardrijden precies inhoudt

en Ullah denken: zo dat is 1-0 wie was vies jij toch? jij ligt nu op de grond zand te happen!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje