Gister was ik ff inspiratieloos wat Cadiz betreft. Losgooien en opjagen was ff te gevaarlijk met een half bevroren bak en zo tegen de schemer. Alleen loszetten vond ik ook te saai. Dus stoute stalschoenen aangetrokken en een loswerkring uitgezet in de bak op een onbevroren stukje.
En toen bedacht ik ineens dat ik hem wel eens aan de longe kon zetten. Was voor mezelf bijna tien jaar geleden (Tjo was niet te longeren nl) dat ik serieus gelongeerd heb dus moest wel ff moed bij elkaar rapen. Cadiz kan het natuurlijk ook nog niet zo goed.
Dus poownie gepoetst, halstertje om, lijntje eraan, zweep mee en op hoop van zegen.
Nou of meneertje nooit anders gedaan heeft..... ik stond echt te genieten op het midden. Keurig nette overgangen op commando (okeej overgang terug vindttie moeilijk (lees scandinavische-doofheid?) maar komt uiteindelijk wel netjes op de achterhand terug) zelfs halthouden zonder om te draaien zit in het paket.
Ik heb echt weer ouderwetsch staan genieten, ookal was het maar 10 minuutjes,drijf nu vrolijk op mn babyblauwe wolkje rond

Daarna mochttie lekker los met zn vriend en was de grote bevroren plas (die van de septterfoto's lag er weer) natuurlijk 1 groot feest. Hij wil later Skaatser worden geloof ik