Ik had nog niet eerder de tijd gehad om het hier te zetten, want het was van het weekend erg druk.
Eindelijk was het dan zover!!Ik, Patricia, Femke (vriendin van mij) en Montana gingen naar de andere stal.
S'ochtends ging de wekker om 8 uur, want om half 9 zou Femke bij mij voor de deur staan. We hadden vrijdag de spullentjes al ingeladen en zaterdag zouden we dan eindelijk gaan. We wilden de paardjes eerst nog even losgooien,poetsen en transport klaar maken. Om half 11 kwam me vader met de trailer. Triessie stond al klaar in haar bescherming en we konden haar zo inladen. Triessie liep heel braaf de trailer in.
Toen we aankwamen vond ze het toch wel erg spannend toen ze de trailer uit liep. Lekker in haar nieuwe bedje gezet en terug naar Simonshaven om Montana op te halen. Montana liep gelukkig ook heel braaf de trailer in. Monty vond het wel erg leuk om al een welkomst te hebben van Patricia.
Ze hangen nu wel heel erg aan elkaar, maar ik denk dat het komt omdat ze nu nog erg moeten wennen.
Patricia voelt zich gelukkig al veilig, want die had gister al gelegen in de stal, want kwam aan en zag dat ze met haar hoofd in de poep had gelegen. Ik moet haar niet alleen in de paddock zetten. Dan raakt ze in paniek, omdat ze Montana niet meer ziet. Als ik ga rijden valt het gelukkig mee. Dan is ze alleen een beetje kijkerig. Voor Montana is het ook veel beter. Die staat veel rustiger op stal en aangezien de zijkanten dicht zijn is het ook veel beter! Montana heeft erge voernijd gekregen na die koliek. Dus vandaar.
Vandaag is ze ook geent dus vandaag heb ik niet zoveel gedaan. Wij hebben het nu al veel meer naar ons zin dan op Simonshaven. Vanaf nu staan Patricia en ik dus in Geervliet bij stal Timmer.
Foto's komen nog! Ik heb wel foto's gemaakt, maar heb ze nog niet op de pc gezet.
Eindelijk Verhuisd!!
Eindelijk Verhuisd!!
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013