Eerst een kopje thee en toen de wei in.
Marga, Baranna en Apollo stonden voor het huis, ze hebben er net een dik stuk gras bij. Marga stond met de kont naar ons toe, en zoals altijd: onder de draad door te vreten. Claudia fluit 1 x en hoppa, hoofd in de lucht, ze herkende het zéker nog! Daar kwam ze aan gewacheld, dikke moeke. Baranna natuurlijk als eerste, oud wijf.
Baranna is gek op spelen, ze vindt het prachtig als je op haar afloopt en dan ineens een wilde beweging maakt, ze rent dan al bokkend bij je weg.
Was wel lachen, Baranna ging helemaal uit haar dak, en Marga deed vrolijk mee. Ik heb Marga nog nooit zo zien bokken, hihi, arme F......
Op een gegeven moment trekt Baranna een sprintje, en die dikke Marga kon niet hebben dat Baranna voorp liep en ze gaat nog een versnelling hoger en haalt Baranna nog weer in ook

Dat vonden de dames wel leuk, even dollen. Claudia heeft de zgn rainrot van Marga en Baranna nog even bekeken, maar zij denkt ook niet dat het rainrot is.
Toen hebben we de dames en Apollo op stal gezet. Alle 3 een dikke voederbiet. Claudia had geen spijt dat ze Marga anderhalf jaar geleden aan mij verkocht heeft gelukkig. Ze kon er van genieten dat Marga het hier zo naar haar zin heeft. En ik ben dolgelukkig met haar!
Toen we nog even bij Marga's stal stonden te kletsen viel me op dat Marga probeerde haar aandacht over ons te verdelen. Ze was heel blij Claudia weer eens te zien, dat merkte ik. Maar dan kreeg ik ook even een kopstootje, zo van:"maar jij bent ook lief hoor"..........schat.
We hebben Baranna en Marga inmiddels 2 keer gewassen met Betadine tegen de rainrot of wat het ook mag zijn. De bultjes en korstjes worden wel kleiner, maar we hadden ze daarvoor natuurlijk ook al met Imaverol behandeld. Maatk ook niet uit wat het is, rainrot of niet, als het maar weggaat.
Zo lief om Jan Willem met de paarden bezig te zien (hij heeft totaal geen paardenachtergrond). Ik mestte in tijd de stallen uit en hij ging de dames in de sop zetten. Baranna is zo lief, voor een 2-jairge KWPN-er erg cool. Ze staat als een huis met wassen. Nu hopen dat het helpt!